2013年9月8日 星期日

克羅地亞 【 9 】 - Krka National Park



‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧  KrKa National Park   ‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧


KrKa National Park  位于克羅地亞 Sibenik 縣境內公園的主要景點是七個瀑布
 Skradinski buk 瀑布則是最大和最為著名。
............‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥

KrKa National Park入場費80kn.(淡季 Oct - Apr)

從高處望向 Krka 河





公園成立於1985年,以石灰岩地形和瀑布聞名。
沿著山徑而下,到達瀑布區,走在木棧道上,尋幽探秘。

到達其一觀景台,碧綠河水好清徹!

沿路又見遍地小花,在附近找個位置吃自攜午餐

另一觀景台,看見流水滂滂的瀑布!


這裡讓遊人嬉水,小朋友愛玩水要小心啊!


Skradinski buk


賣乾果的攤檔 發電機遺跡





繞過瀑布景區一圈後,走到坐遊覽車車站,載至公園大門口。
與青山綠水消磨的一天,可會吸收大自然的靈氣嗎?
7e ..Mar 23, 2013 11:20 AM ..Skradinski buk令我當年嘅克羅地亞旅程增添左難忘回憶....d水好凍.. 
janejane ..Mar 24, 2013 12:26 AM ..就是見你玩得咁開心!我咪去睇嚇囉!不過我冇落水玩。

漂泊中的魚..Feb 9, 2013 4:58 PM ..這裡真的很美,至今還記得那種翠綠,很喜愛這個地方. 
亞飛..Feb 3, 2013 5:42 PM ..原來克羅地亞是這麽美
子晴Rita HO ..Feb 6, 2013 1:50 PM ..山明水秀,真是好靚! 
晴..Feb 5, 2013 4:32 PM ..實在太美了…我要把照片存下來做桌面. 
如心●恕也© ..Feb 1, 2013 5: 55 AM ..It is the Real Paradise, thanks for sharing the beautiful photos! 
早早..Jan 30, 2013 9:00 PM ..D相靚到你吖,一流!
peace ..Jan 29, 2013 8:38 AM ..有冇將吸唔哂嘅大自然的靈氣用個罐裝番嚟?

Blog書..Jan 28, 2013 7:11 PM ..nice pictures 
Stella ..Jan 28, 2013 10:18 AM ..這瀑布構成一幅很美麗動感的圖畫
CHERRYBABE ..Jan 28, 2013 2:23 AM ..Nice to meet u~影得甘靚好似去左旅行
papamelaa ..Jan 27, 2013 11:13 PM ..相片影得好3d!有種親歷其境的感覺,很讚.

Gael ..Jan 27, 2013 10:49 PM ..如果跳埋落去浸下仲吸得多靈氣
janejane ..Jan 28, 2013 11:53 PM ..你又唔早講!咁你下次去就入樽水帶返來俾我啦!
秋金..Jan 26, 2013 10:20 PM ..好靚風景區.....謝謝分享
Kylais ..Jan 26, 2013 7:59 PM ..湖光山色,怡人景緻,享受自然萬物的一切
Mia ..Jan 26, 2013 3:52 PM ..Paradise!! 
噢!地利Oh!tria ..Jan 26, 2013 6:24 AM ..想去...(day dreaming) 
donsterz ..Jan 26, 2013 12:09 AM ..there's a paradise!!!!!!! omg ~~~~ i wish i were there ~~~~ 
bbsally ..Jan 25, 2013 7:47 PM ..這是不是十六湖?跟十六湖很相似。
小魚..Jan 25, 2013 11:10 AM ..好正的地方....人間仙境... 
Candy倉鼠..Jan 25, 2013 9:37 AM ..這裡好正啊!山明水秀,讚! 
忘憂草..Jan 24 , 2013 9:41 PM ..懷抱在這片自然氣息裡,青山綠水洗滌身心!..也不繼讚歎著這片靈氣之地,希望它世世代代能保存下去。
孖G妹..Jan 24, 2013 1:31 PM ..d水好碧綠同清澈! 

蜓子............. ...... Jan 23, 2013 2:52 PM ..嘩,,,,仙境一樣,,好一個....青山綠水
無明..Jan 23, 2013 9:24 AM ..山明水秀
Oli ..Jan 23, 2013 8:23 AM ..都有瀑布喎,但係咪比16湖差好遠呀?
janejane ..Jan 24, 2013 12:24 AM ..瀑布呢就krka滂湃d,16湖就地方大行多d路.景又多d...
SKPoon ..Jan 23, 2013 6:52 AM ..好靚的瀑布溪河景色,看見也透心涼..

圓咕碌2013年9月9日 下午11:09   呢度真係好靚,人間仙景,睇完心情都唔同啲呢~!!
  1. petitepoupee2013年10月26日 上午7:44    呢度有点似九寨溝!
  2. ....................................................................................................................................










1 則留言: