2013年9月10日 星期二

克羅地亞 【 12 】 - Knin



‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧   Knin   ‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧


( internet photo )


 Knin城, 距離 Split 約100km,
山上有座建於9世紀的城堡,長470米,寬110米,
環繞的城牆長2公里,其中最高的城牆高20米,
是克羅地亞最大的防禦古蹟之一。
‥‥‥‥‥‥..................................................

廿四,早餐後道別Mostar,乘巴士去Split(車費 22KM),
快到Split時就下大雨,且越來越大,這個見面禮是歡迎嗎?
巴士總站擠滿了人,好不容易走到售票處,
決定買兩小時後開往Knin的車票
(車費 72kn)
而那片烏雲繼續嚎哭兩小時,
臨近上車前十分鐘才停止。嘿!再見了!


weather

到達Knin已經天黑,幸得巴士司機送我去酒店,免郤黑暗中愴惶。
廿五,在路口有個大地圖,寫的是克羅地亞文,
看錯了街道名字和方向,走了一個小時冤枉路,
最後經當地人指引才找到山上的城堡。

Knin castle

城牆入口(入場費20kn) 

俯瞰山下Knin城

積木般的房屋

繼續往上走


頹垣敗瓦..郤又遍地小花..






國旗豎立位置是最高點



看見最高的城牆了

回望城堡

山下的教堂正在修葺

河畔草青青

影子留在河水中,遊子的心凝此。

宿150kn每

‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥....................下一站 Zagreb

◎Ѽ✿ღ*..✿ 
.Ѽ*◎Ѽ✿ღ*..✿*(¯`v´¯) 
✿…•*´)//*´.✿. ¯.*(¯` ✿ .¯).Ѽ✿ 
...✿´)//¯`✿*(¸✿.•´(_.^._)ѼѼ 
▒(¯\v/¯)▒`•.,.•Ѽ✿
ѼѼღ*◎*.. 
ѼѼ(¯>.ღ.<¯)▒░✿░✿ 
▒(_/v\_)▒ ░ ✿`•.,.•Ѽ 
ღѼ✿*◎✿ღ*v*ღ✿¸Ѽ 

無明...Mar 15, 2013 10:19 AM ..克羅地亞是巴爾幹半島最受歡迎的旅遊勝地
Stella... Mar 15, 2013 7:46 AM 環繞的城牆令我想到萬裡長城啊!
SKPoon... Mar 15, 2013 10:53 AM Knin castle果然有氣勢,不過唔多見到其他遊客?
蜓子...... Mar 15, 2013 11:06 AM 又,,帶我,,眼睛去旅行,,,,,,,, 
黃師奶廚藝小百科.....Mar 15, 2013 12:09 PM 嘩~我又可以見識多d~大開眼界~!
peace...... Mar 15, 2013 1:30 PM 你說"在路口有個大地圖,寫的是克羅地亞文,看錯了街道名字和方向,走了一個小時冤枉路",其實這是最大concern,好危險....
箍臍.........Mar 15, 2013 1:32 PM 啲妹妹仔幾靚女喎又。其實呢。咁寧靜嘅地方。旅行呀渡假呀。真係一流。如果要你長住。你覺得可以嗎。
Blog書......Mar 15, 2013 5:48 PM 去了近一個月,是大豐收,週末愉快。
Helen... Mar 15, 2013 9:48 PM 經歷過歷史洗禮的地方真的別有一番味道~~難得遊人不多未受商業影響. 

秋山女!:).....Mar 16, 2013 6:49 AM 啊很喜歡這些景色呢.
Oli ....Mar 16, 2013 9:42 AM 你冇係Split逗留呀?
忘憂草.....Mar 16, 2013 1:22 PM Knin這地方的山色靈氣,草樹壯大,令人心感愉悅!而且河畔的景緻,相信靜靜地坐一個下午也不會嫌悶呢!
Gael ..Mar 16, 2013 3:08 PM 河水彎彎和積水屋超靚,仲有倒影都係人間仙境如果在這裏住下,人都長命D
El Zorro ....Mar 16, 2013 5:47 PM Beautiful castle town . 
Miu Fung ......Mar 16, 2013 9:20 PM [頹垣敗瓦..郤又遍地小花..]是天空之城的場景,令人想到舊日的繁華,但荒廢了多年後仍然有一種寧靜和諧的氣氛.這個地方太美了,好希望有機會可以遊覽一次.謝謝分享!

噢!地利Oh!tria ......Mar 17, 2013 4:40 AM 我又係只見一幅相,仲要只係internet photo.
秋金.....Mar 16, 2013 9:52 PM 晚安!謝謝分享!影得照片好靚~
Candy倉鼠....Mar 17, 2013 1:16 AM 登高遠眺,古堡腳下一覽無遺,賞心悅目啊!
thelittlesweetpie ....Mar 17, 2013 1:42 PM 好靚O既景色,特別係個河景...好正!!! 
花蝴蝶....Mar 18, 2013 1:58 AM 好舒服呢!遊人也不多!你好似包左個城堡
donsterz ....Mar 18, 2013 2:33 AM mountain greenery ~ 
Sing Tak.... Mar 18, 2013 11:19 AM 克羅地亞很寧靜,古堡遺跡保存得很好..
晴....Mar 19, 2013 4:45 PM 很寧靜,很舒服的地方.河邊風光秀美.
My Backyard... Mar 19, 2013 7:47 PM 好似去咗天空之城咁呀!
ykk.... Mar 20, 2013 12:00 AM 風景百看不厭! 
只微...Mar 20, 2013 12:17 AM 像仙境般清新優美!令人留連!
小黃部屋....Mar 20, 2013 1:02 AM Knin很像長城,以藍天白雲襯托,別具氣勢!
ak... Mar 20, 2013 12:17 PM 城堡和建築物都非常靚,由其是城堡除了靚之外還好有氣勢. 
銀仔.....Mar 20, 2013 8:08 PM ..  7年前特區護照仲未免簽,我無簽證盲蹤蹤走左入波斯尼亞,認識左我旅行中頗為鍾意既Mostar,真令人懷念~當時我見唔到有香港人,依家D旅行社日日都賣行廣告,應該會撞到熟口熟面吧~ 
Time Is Changing.... Mar 20, 2013 3:26 PM 看了也讓心嚝神怡!~ 
Dennis Kong .....Mar 28, 2013 2:17 PM 嘩…呢個地方好冷門喎。仲有,個巴士司機真係幾好人!

.....................................................................

















Split


























1 則留言:

  1. ...◎Ѽ..✿.ღ*..✿ Ѽ✿
    ..*Ѽ✿ ◎.Ѽ •*..✿*(¯`)
    ✿…•*´)//*´.✿. ¯.*(¯` ✿ .¯).Ѽ✿
    ...✿´)/..¯`✿*(¸✿.•´(_.^._)ѼѼ ◎

    回覆刪除