2013年9月12日 星期四

波斯尼亞 【 2 】 - Mostar


●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧  Mostar  ●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧ 



Mostar 位于波斯尼亞中南部,Neretva 河貫穿城鎮中央,
老橋 Stari Most 連接兩岸,Mostar 的波斯尼亞語是
「守橋人」的意思。
1993 年11月此橋因南斯拉夫內戰而遭破毀,
直至 2004 年復修完成,2005 年聯合國教科文組織
列入世界文化遺產。
‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥....................

廿二,下午離開
Trebinje乘巴士去Mostar(車費20KM),
3小時車程,到達後即找住宿,然後就急步走到老橋,
紅霞已經起舞了!


站在上看兩岸



兩岸華燈初上 

宿€20每晚

............................................................

廿三,早上去Blagaj,下午返回Mostar,當然要看看陽光下的老橋。



Neretva河分開了東西兩區,東面是信奉伊斯蘭教的波斯尼亞人,
而西面則是信奉羅馬天主教的克羅地亞人。





走到底下的石灘仰望




邊屬于伊斯蘭教的波斯尼亞人


售賣的多是手工藝






 邊屬于信奉羅馬天主教的克羅地亞人

 售賣的多是時尚的東西





網上相片




‥‥‥‥‥‥‥...........下一站回克羅地亞


劉小蟲.....Mar 9, 2013 4:53 PM
賣手工藝品便好了,最唔鍾意啲旅遊景點賣無哩當地特色嘅強國貨 (phbbbbt)
靚芒......Mar 9, 2013 1:28 PM    建築物很有特色。
SKPoon.....Mar 9, 2013 10:05 PM   廢堡建築很宏偉,想當年一定好巴閑。
忘憂草......Mar 9, 2013 10:25 PM
相片透出當地一片寧靜、安逸。草真的希望當地國家不會因宗教、種族而會再有戰爭!
讓人們再繼續分享這裡每刻的美麗!
Oli....Mar 10, 2013 12:24 AM    Mostar都納入我行程之一
Gael....Mar 10, 2013 12:52 AM     即刻黎追返你個巴爾幹之旅先(big grin)
之前睇旅遊節目好似有介紹過喱條橋,唔知有無記錯呢,好似話有人在這裏跳水的
Carry.....Mar 10, 2013 2:01 AM     D 相好令(applause)
早早.....Mar 10, 2013 7:40 AM    最後的燈很特別,如果見心儀工藝,會有買的念頭嗎?
秋金.....Mar 10, 2013 12:13 PM    影得版頭風景好靚!
thelittlesweetpie....Mar 10, 2013 2:38 PM
橋的日同夜景色好迷人~~ (day dreaming) D燈都好靚呀~好特別!!
Kylais.....Mar 10, 2013 3:54 PM
滄桑的道路, 舊日城鎮, 夢境一樣在心中(hurry up!) 深心去感受
lonelyray1.....Mar 10, 2013 8:43 PM    白天下古橋的景色確實不錯。
I have not been to this beautiful city. Appears that Croatia has more tourist spots and is now on my travel wish list. 
donsterz..... Mar 11, 2013 2:48 AM    like an castle from the story book! ^^
Peter..... Mar 11, 2013 10:46 AM    讓我重拾足跡了.
小猴...Mar 28, 2013 8:18 AM    真係令人羨慕,janejane去了這些風景如此秀麗的地方,
小月.....Mar 24, 2013 11:05 AM    D poster影到修道院鬼咁宏偉,好似都只係一般
小黃部屋.....Mar 20, 2013 1:05 AM    d相咁pro, 是用pro機影的嗎?
小飛......Mar 18, 2013 11:14 PM   你攪到我好想去呀!
無明.......Mar 15, 2013 10:16 AM   又令我重溫 Mostar 的美景
Bee.....Mar 14, 2013 5:39 PM   真係好靚呀... 好似 Post Card咁
Miu Fung.......Mar 14, 2013 12:03 AM
超級靚的古城和風景, 我從來未到過東歐的, 感覺回到古時城堡看到王子在揮舞長劍的情景!
bbsally.....Mar 13, 2013 9:47 PM   巧靚!好似去咗世外桃源
秋金......Mar 13, 2013 2:41 PM    民宿環境很清潔....遊客不多..很清淨..
My Backyard.....Mar 13, 2013 1:05 PM   有多少個日落黄昏令妳要停下來慢慢欣賞呢..好靚呀!
Mia.....Mar 12, 2013 2:37 PM   環境幽雅; 彷如童話中的小城。(love struck) 
小雪花.....Mar 11, 2013 10:10 PM    很特別,風景很美。
Sing Tak......Mar 11, 2013 7:38 PM   Mostar真的很美
Carmen......Mar 11, 2013 6:59 PM
每個地方都有佢地的特色,MOSTAR的景色好美,拿住相機四處影真係好!
Photo......Mar 11, 2013 5:12 PM
相信是你拍攝角度好,從相片欣賞,Mostar真係好靚!一河兩岸,各有唔同信仰,他們相處和平嗎?
ykk.....Mar 11, 2013 5:03 PM    有一種寧願感覺, 真估不到這國家曾戰火頻生.
黃師奶廚藝小百科 .......Mar 11, 2013 1:33 PM    嘩~好靚呀!~有機會真係要多D周圍去見識吓
小恩子..... Mar 11, 2013 12:45 PM    很美麗,每個地方都仿如明信片一樣!
博師奶Mrs.blog....... Mar 11, 2013 12:38 PM   寧靜清幽,充電勝地啊﹗
秋葉阿姨 ........Mar 11, 2013 11:37 AM    封面很吸引!好像是到了一個童話世界。

..........................................................................































6 則留言:

  1. Hi Janejane,
    Wow, it's all set up here. Great!!!
    Must come back soon to read them.
    Good night for now.

    回覆刪除
  2. 那青年是旅客嗎?修道院似新建的.
    你續篇自己搬?

    回覆刪除
  3. HI
    Beautiful photos!
    Thanks for calling my new blog and sharing your wonderful travelling experience.
    Have a nice weekend & HAPPY DANCING!
    Simon

    回覆刪除
  4. 好像擺脫了現實世界, 逃去中世紀 , 返璞歸真!

    回覆刪除
  5. 8年前我去過,Mostar係我一個幾鍾意既地方,好在Keep得唔錯~

    回覆刪除