2013年9月6日 星期五

克羅地亞 【 7 】 - Motovan

‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧ Motovan ●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧ 



Motovan 是位於克羅地亞西北方的 Istria 半島上北面的一個城鎮

浪漫的中古山城仍保存良好的城牆

‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥.........................................

*第十,由Rovinj 去 Motovan 要先經 Pazin(巴士費46kn.),
然後再
士(33kn.)去的。早上的班次接駁不便捷,
選擇了中午的巴士,下午4點鐘就到達Motovan
在巴
士站對面就找到民宿,放下行李就向山上跑去。


不是夢中,真的踏在古城的石

一路上都踫不到其他旅客,後來才知有條車路通往山頂。
沿路俯覽山下翠綠田園



Parish Church of St. Stephen

Winged Lion,symbol of the Venetian republic.

又是黃昏



在昏暗的街燈下,還認得路回去。

民宿 30 每晚


清晨醒來,山城被霧氣籠罩,如進了仙境!



乘早上7半巴士離開,因為下一班車是下午2時,
只有15個小時的緣聚,實在萬二分捨不得!


‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥‥

Motovan ●‧●‧●‧●‧●‧ 
早早..Jan 6, 2013 10:59 AM .景色好靚,民宿幾好又唔貴喎!.真係唔多見人跡!確係寧靜寶地.
SKPoon ..Jan 6, 2013 1:17 PM .古城的石路真好有feel,走上山辛苦嗎?.霧氣繞山城,實在太美呀!
Oli ..Jan 6, 2013 1:19 PM .原來Motovan都幾靚喎
donsterz ..Jan 7, 2013 12:27 AM .i'm dying for a long journey ~~~~ ^^ 
秋山女!:)..Jan 7, 2013 2:49 AM .小JJ (applause)拍得真的好漂亮,好能夠反映當地的色彩呢
箍臍...Jan 7, 2013 2:52 AM .即使有車通往山頂。.我都寧願選擇步行上去啫。.古城 。正 。.我見到一個好圓的月光啊 。
噢!地利Oh!tria .Jan 7, 2013 4:45 AM .我都係prefer去有海o既地方.(day dreaming) 
Gael ..Jan 7, 2013 5:16 PM .清晨有霧時仲似仙境(big grin) .如果住果度,日日要行上山,一定唔會肥
1372〈一生得意〉.Jan 7, 2013 7:07 PM .好利害,自己周圍走都冇有怕。
忘憂草..Jan 7, 2013 10:51 PM 草很喜歡古城的石路,腳足反射是否也有一種發思古之幽情?!(day dreaming) 山上的遙望處處翠綠,景緻令人廣闊神往!
Mia .Jan 8, 2013 3:43 AM .好寧靜的小城!(love struck) 
Jaycee C .Jan 8, 2013 10:36 PM .最後兩張相好靚!.好似明信片(love struck) 
peace .Jan 9, 2013 1:14 PM .好靚啵....民宿€30每晚,是一房還是一人計?
janejane .Jan 11, 2013 12:38 AM 又唔係去深山野嶺和危機處處的戰地,一個人去旅行同一個人返工返學冇咩唔同喎!
peace .Jan 11, 2013 8:22 AM .嗯.....好有意思....不過有啲人係香港冇人照顧都唔掂....

秋葉阿姨..Jan 9, 2013 7:07 PM . 別人乘車,妳卻沿著古路上山,除了證明妳的體力蠻好之外,也相信一分耕耘一分收獲,山城給妳的感.和美意更多哩!.謝謝妳從那麼遙遠的地方,帶給我們幅幅美景。
秋山女!:).Jan 10, 2013 7:50 AM ..Autumn女!:).2013年1月7日下午12:42 .jj可以再告訴我們知道克羅地亞的位置麼?
Peter ..Jan 10, 2013 9:39 AM .真美! .我報了12天團年廿九(二月九號)出發去巴爾幹半島,可惜是冬天,大槪看不到你這種景色了.希望不會冰天雪地吧.去完再來你處比較
無明..Jan 11, 2013 12:47 PM .克羅地亞的古堡及風景確實迷人..........很原味
lonelyray1 .Jan 11, 2013 5:32 PM .The cobbled and undulating village road is very beautiful 
Sing Tak .Jan 11, 2013 6:02 AM .山城的路記載著前人歷史的痕跡. 
Lee Lee .Jan 12, 2013 7:14 PM .風景真係靚到好似砌圖呀~ 
小月.Jan 13, 2013 12:06 AM .好靚,俾我一定迷路~ 
JayKayAle .Jan 13, 2013 11:39 AM .地方真係好靚!點解唔見左巧巧小鴨?
Mia ..Jan 13, 2013 1:11 PM .來妳處欣賞一下風景....也打個找呼。
小飛..Jan 13, 2013 2:40 PM .仙境!(applause) 
花蝴蝶..Jan 13, 2013 10:55 PM .風景太美!
Candy倉鼠..Jan 13, 2013 11:29 PM 真是一條歷史名城啊!太美了. 
秋葉阿姨..Jan 14, 2013 8:49 AM .不客氣又來欣賞妳的古城風貌,那些古老的石路、石牆,和翠綠的田疇風光,真個令人嚮往。
Kylais ..Jan 14, 2013 10:03 PM .半山區田園房屋,好舒服呢! 
小猴..Jan 15, 2013 10:36 AM 這裡的風景真係好靚啊,尤其是那古城的石階,那綠色的原野和那寧靜的街景,當然還有最後幾幅仙境相了。可想而知,逗留的時間實在是不夠啊!
Josephine .Jan 15, 2013 9:08 PM 這中古山城.翠綠田園,那古城的石階..寧靜的街景.這裡風景真好令人嚮往啊! 
Amybbb ..Jan 21, 2013 11:43 PM I didn't went to this little town lei














































8 則留言:

  1. 小猴你好啊! 你是由YAHOO同你搬家的嗎? 好齊全啊! 我就好失敗亞虎同我搬兩次都失敗; 同時我又唔識點去做這個BLOG的欄目安排, 好亂啊! 尚在摸索中啊!

    回覆刪除
  2. 恭喜開blog大吉!
    有朋友說在我的blog內留不到言, 可否幫忙看看?

    回覆刪除
  3. 來你新居坐下....:p
    話說而家都仲試用blogspot中......

    回覆刪除
  4. 好似看緊旅遊 MAGAZINE :P 看來就快環遊世界 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 環遊世界冇可能去得哂喇!要好多維他命M o架!我去尼去去都係個塊大陸地,地球另一面望都未有得望。

      刪除
  5. 跑上古城嘅石路上.......從高處望下..........真係好正呢~!!

    回覆刪除