2014年4月28日 星期一

夜中環 + 夜金鐘 + 夜 赤柱


★..★..★

晚上的中環跟日間的中環有甚麼差異呢?從宣鬧歸於平靜?
個晚上,穿梭於幾條街道,從依舊車水馬龍的干諾道中
走到寂靜的士丹街,懷緬兒時的一些片段,天上地上光相映著。







新與交替,時代巨輪繼續旋轉!















.....................................................................................................................

Ah Mo2014年4月28日  仲有人夜晚係中環影婚紗相.. 佢地要影D名牌喎, 藝穗會個頭夜晚都人來人往..
東郎2014年4月28日  拍攝的角度真令人深思。能捕捉到這個城市的焦點,實在是讀者眼福呀!
Candy Li2014年4月29日 上午12:27.....好有親切感啊! 好耐冇探夜香港喇!
Luca 媽2014年4月29日 下午3:54   夜晚又是另一番景象,香港的夜景總是這麼獨特!

花蝴蝶2014年4月30日 拍的角度得很好,由中環行到到上環.我以前就住在這附近.結婚後住蘇杭街的!
Jackie Lee2014年4月30日我呢個九龍人 好小過中環 第時去中環 要搵 janejane帶路 :)
hero_tang2014年5月2日 下午3:44   中環夜景又確實幾吸引喎!
Teddy Kiu2014年5月3日  多年前上班常會經過這兒,但就從未仔細欣賞這兒的夜景。

...................................................................................................

夜金鐘  添馬公園
最近知道金鐘有個 添馬公園,填海而成嘅!咪去逛逛囉!
又係夜晚去啦!因為有靚靚夜景,有別於其他公園的。

隔離中環燈火通明,所以呢個公園都幾慳家,乘機製造浪漫氣氛。

走出去海旁影相

政府總部(右

立法會大樓

兩個大樓頂部頗別緻!

中西區海濱長廊

燈光雖然暗暗地,也交織美妙圖案。

緩步跑的人也不少,大樓下也放了幾個藝術裝置。

有天橋通往金鐘地鐵站,交通好方便










..............................................................................................

霓虹下  ( 2017 )

某晚在中環轉車,路上行人不多,燈火照亮街道
人造星光,可以傳導幾個光年?





...............................................................



..................................................................

中環 愛丁堡廣場 「樂‧遊」展

中環愛丁堡廣場有個新奇的展品,
是展城館慶祝香港回歸20周年的大型展覽,
外形仿似「∞」,寓意無限可能。



數碼映像區

馬賽克藝術區


半彎明月高掛

...............................................................................

Wien ohtria2014年8月11日 上午6:47....我去過,但係唔知呢個叫添馬公園..

hero_tang2014年8月11日 下午3:10......夜景好靚,增添浪漫感!
eva li2014年8月11日 下午3:59    嘩 . 你幾時去架, 我星期六晚在那裏呢, 週六周日的月色都十分美麗, 我們在那裏散步賞月…. 該不會, 我們曾經擦肩而過吧…. ^ . ^
圓咕碌2014年8月11日 下午4:26  呢度唔錯喎 , 好鐘意暗暗地,交織出美妙圖案嗰幾張相呢~!!
Luca 媽2014年8月11日 我們很喜歡去香港公園,真係城市入面的綠洲,呢個添馬公園都不錯,
小月2014年8月11日 下午10:43.....立法會大樓又係未去~
蘇素2014年8月12日 下午2:54    早前世界盃的時候 , 週圍大厦多了廣告 , 更五光十色.
Meloching2014年8月13日 上午9:15   我曾在這裡聽露天聖誕音樂會,幾有氣氛..
小猴2014年8月15日 上午1:30   喜歡那欄杆與夜燈交織起來所產生的圖案,很特別!
Little Sweet Pie2014年8月17日 下午6:25   香港夜景真係好靚..幾時都咁鐘意。

........................................................................................

某日行完山,要行落赤柱才有巴士搭返屋企,
所以順便遊下赤柱影幾張相囉!

首先來到赤柱市政大樓
香港島南區赤柱的一座多用途的市政大樓,由香港政府耗資1.7億港元興建,
於2006年5月18日竣工啟用。大廈樓高4層,由香港特別行政區政府建築署設計,
於2006年獲得香港建築師學會頒發全年建築大獎。

大樓中庭,聽說有日式庭園設計意念;

走上二,室內為體育館,室外原來有個空中花園      ;市政大樓的正面

赤柱市場道盡頭是赤柱大街,藍色小屋仍在但變了色!

呵!有人影結婚相喎!向前行見到赤柱廣場和美利樓;

閑情坊是一個多用途的戶外表演場地,燈光效果好漂亮!

沿海邊行見到美利樓
港島中環的美利樓建於1844年,屬於美利兵房的一部份,主要用作駐港英軍的軍營。
到了香港日治時期,美利樓被用作日本皇軍憲兵總部,並且設有多座囚犯室及用作刑場,
當中被殺者據稱逾4,000人,堪稱醫院外死亡人數最多的建築物。第二次世界大戰結束後,
美利樓曾經被多個香港政府部門作為辦公室。1975年至1982年期間,
美利樓成為了差餉物業估價署的總部。
1982年,因應香港中銀大廈的建築工程,美利樓需要被拆卸。由於其歷史價值
香港政府決定將這座建築物完整地保留及遷至他處。分拆出來的逾3,000件建築物料
被妥善紀錄及儲存。1990年,房屋委員會決定將美利樓搬遷至赤柱。
整座建築物於1998年重新安置工程完成。1999年重新開幕。

赤柱廣場,五樓特出的露台可以俯瞰赤柱沿海風景;

舉頭望見圓月升空,低頭又美利樓。拜拜!
.....................................
   
 小愚2014年7月28日 下午5:35    晚上的赤柱也不錯呀!

小月2014年7月28日 下午7:36   有圖書館係咪就係市政大樓?

  Grace Wan2014年7月28日    都好耐無入赤柱!多用途的市政大樓原來來頭咁勁!
Peace Emb2014年7月29日 上午8:40   赤柱是我很熟識的地方,經常去架....
   秋葉阿姨2014年7月29日 上午11:14    赤柱太久沒去了。妳拍的照片夜色真是超美!
   Olivian Lo2014年7月29日 下午1:19   好少睇赤柱夜景,感覺與日頭好大分別.
小猴2014年7月30日 “香港政府決定將這座建築物完整地保留及遷至他處” 難得啊!還懂得保留歷史文物。
  hero_tang2014年7月30日 下午4:10    赤柱夜景不錯,希望有機會去逛逛....

.....................................................................................................................

遊目 赤柱
九月尾的週日,趁著陽光普照,就坐上泳季才有的巴士線314號,遊一趟赤柱吧!

赤柱市政大樓的綠色頂樓


網中魚,藝術裝置嘛!


赤柱小型圖書館    ;   從大玻璃窗拍攝

赤柱新街

赤柱海濱長廊

八間屋(建于1930年),客家原住民家庭。



赤柱卜公碼頭

赤柱廣場

Olivian Lo2015年10月12日 下午9:59   我鐘意去赤柱架,覺得好舒服,又多野食
Pinky Sun2015年10月13日 上午6:31   我都幾鍾意去赤柱行呀!


Peace Emb2015年10月13日 以前住東區,入赤柱只是半小時的交通,所以經常去閒逛,除了以上提及的地方之外,赤柱大街,美利樓,赤柱海灘,赤柱墳場都是經常留連的地方。當然還有難忘的聖士提反書院。
Jay Kay Ale2015年10月14日   你的相片好靚! 我都鐘意去赤柱. 每次都係行去. 由鰂魚涌起步 :)  





沒有留言:

張貼留言