2014年4月18日 星期五

花展 2015 , 2014 + 千千花開 + 夜拍 花


花展 2015
















.............................................................................

今年的花展適逢太陽伯伯出外渡假,雲姐姐雨妹妹輪流當值,
沒有期待的去花展逛逛,就留一點記錄吧!2014.

七彩世界,爭妍逐艷!最愛的鬱金香!


 金魚草,第一次見!


幸運花

仍然是最美

~~   圓咕碌BB,花靚唔靚呀?嘻!~~
.............................................................................................

鬱金香是每年的焦點,比主題花更受歡迎! 今次冇帶鴨子去?
小月2014年3月25日 上午8:55      还是看你们的照片比現場靚!
 雅特依依2014年3月25日 下午12:54.....百看不厭的花展!
Peace Emb2014年3月25日     哈哈,蓮步姗姗,現在才放相上來,真是慢工出細活啊!好靚.....
 圓咕碌2014年3月25日 下午5:14     金魚草我都有影到 , 都係第一次見呢 , 最尾張鬱金香相影得唔錯~!
Wien ohtria2014年3月26日 上午6:35  雲姐姐雨妹妹輪流當值>>咁D人唔使噴口水去影相啦.
小愚2014年3月26日 上午9:25      香港的石屎森林幸有花展配襯!
  SK Poon2014年3月26日 下午6:58.....金魚草,好得意,也是第一次見.
Meloching2014年3月26日 下午10:19...鬱金香最受歡迎,年年花展都是鬱金香圍滿人。
Radhk HongKong2014年3月27日 下午1:53.....今年花展, 真係好多日都唔好天.
 Li Silver2014年3月27日 下午9:48  嘩! 影到好像3D呀!  我都買左支1.7大光圈,不過影花我就嘛嘛⋯
   花蝴蝶2014年3月28日 下午4:05    天氣5好,但你影得好靚.. 
Jackie Lee2014年3月29日 上午5:36       Wow!! 影啲花花真係好靚呀!!...哈哈 隻長頸鹿好得意呀 現場睇有幾高㗎?
 El Zorro2014年4月9日 上午11:48.....Simply love your tulips!










..................................................................................

千千花開 
花展第一天的天氣預告晴朗,當然搶先去看看啦!
如往年一樣人山人海,而今年的主題花是跳舞蘭。

滿場飛的 跳舞蘭

垂絲海棠

櫻花


山櫻





玫瑰

舞蹈表演

小朋友們正在用心繪畫






秋葉阿姨2015年3月30日 上午12:39        我都有去花展,不過只走了半場,拍的花都很繁雜。難與大機長短火比較,我是用手機隨便亂拍吧了。見不到妳拍的山櫻,櫻花和楓葉。

HO Rita2015年4月6日 上午10:22  你拍得啲花好靚﹗
Meloching2015年3月30日 下午8:27    第一天我都去左睇舞蹈表演!

圓咕碌2015年3月30日 下午3:14   媽媽每年都會去 , 不過始終撞唔到你呢 , 卡卡~!!

  lonelyray12015年3月30日 上午9:47    Good weather with beautiful flowers

Peace Emb2015年3月29日 下午2:30   今年啲花都幾好睇,第一日食頭啖湯當然好啲。
  1. hl helen2015年3月29日 上午9:59   拍得很不錯~~ 今年的花展人人都讚~~~
    Jackie Lee2015年3月29日 上午11:07   啲小朋友畫嘅花花都畫得好靚呢~~~


  2. ...............................................................................................
  3.  夜拍 花
今年是第一次在晚上去拍花展,那晚雖然有月光光,
但是儍瓜相機很難拍出清晰的相。

濛濛的鬱金香不錯呵...

有人用電筒照著,趕快按快門;

街燈下的櫻花

秋英 花圃就有射燈囉!



隨風舞動




含羞的花蕾

晚上人流稀疏,拍得比較柔閒舒服!
..........................................................................................................





Peace Emb2015年4月3日 上午11:00    通常光線微弱的情況下拍得的景物線條都比較柔和,要用閃燈補才較清晰,當然了,柔和也果另一種欣賞的效果。
Jackie Lee2015年4月4日 上午1:07  你捕捉花花的角度好靚呀!!! 好鍾意尾三那張 :)
HO Rita2015年4月6日 上午10:13   夜拍也不錯,很好氣氛,美呀﹗ ^_^
Little Sweet Pie2015年4月7日 下午7:12   夜拍好難, 你影得好靚呀!
圓咕碌2015年4月8日 下午2:45   夜拍有夜拍的美 , 影得好靚呢~!!
  1. 小猴2015年4月9日 上午1:35    我喜歡那張用電筒照著拍的照片,很好看呢!






沒有留言:

張貼留言