2014年4月5日 星期六

捷克2013 - Stramberk


‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧      Stramberk      ‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧





Stramberk 是捷克東面的一個鄉村小鎮,因出產一種甜餅 “Štramberk Ears”
而聞名,鎮內最高位置有座廢堡,現只剩下一個圓柱形的塔Trúba標,
全鎮有許多木造的房子,自18世紀保存至今

在Olomouc 的第三天,又往鄰近小鎮遛達;
早上八時半乘巴士去Novy Jicin(車費80kc
再轉車到Stramberk(車費28kc,十時半就到達,
坐在隔鄰的女仕幫我跟司機溝通,就在最近廣場的巴士站下車,
太陽伯伯在頭頂笑迎。

 山丘上的小廣場,圓塔Trúba 在西北面的山頂

Parish church of Jan Nepomucký 廣場的東北面

望見山頂上的圓塔Trúba 

教堂旁邊有斜路上去圓塔(15分鐘路程,門票35kc ;
左下圖是塔內的樓梯

沿途喜見漂亮秋色

站在塔頂看風景,最樂也!




圍住廣場上的七彩木造房屋 






其實在塔頂要忍受寒風,影相十餘分鐘就要往塔內躲,進進出出五六次,
直至望見一大片厚雲遮擋陽光,好不情願走下塔去。

回到塔下遇到一群初中學生,黃皮膚的她是韓國人。

巴士站附近繼續影相,藍天消失了!

ps:  #646巴士(Stramberk 來往Novy Jicin)只在週一至週五行駛,尾班車是4:00pm.
...............................................................................................















 



          























14 則留言:

  1. 咁你有冇食 “Štramberk Ears”??

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個地方係hostel主人介紹去嘅!根本我冇維意食野,而當地用捷克文,我見佢一大包一大包咁賣,我點會買呢!
      返到hostel被問起,先醒起個d幾似耳仔餅,望落去似我地的崩沙囉!

      刪除
  2. 古樸圓塔、彩色木屋、繽紛秋景、遼闊視野 …… 賞心悅目!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意一望無盡的綠田園嘅!所以上到塔頂好開心呢!

      刪除
  3. 到外國自由行,沒有私家車就有如跛了一樣,點解有咁多巴士比你搭?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有巴士到的地方我才會去囉!唔會免強嘅!由巴士路線都可以領略當地的文化,通常每條巴士線都會物盡其用,唔會蝕本的。

      刪除
  4. 間中上來探妳,總有美麗的驚喜!秋意濃!

    回覆刪除
  5. 咁你有冇順手買 Štramberk Ears 甜餅乾?
    第二張相「Parish church of Jan Nepomucký 」拍得好靚。

    回覆刪除
  6. 風景很美。
    甜餅乾好味嗎??

    回覆刪除
  7. The wooden houses are quite colourful. One cannot believe that they have been erected for many years just by their appearance.

    回覆刪除
    回覆
    1. 歐洲有些小鎮的木屋都有幾百年歷史,例如芬蘭的Rauma就成為世界遺產,但我喜歡o個度的lace making.一樣悠久歷史。

      刪除
  8. 甜餅乾 “Štramberk Ears”! 香港有無得買黎食架?

    回覆刪除
  9. 七彩繽紛的小屋有點像積木,風景好美﹗

    回覆刪除