2014年4月16日 星期三

走過樹下 ─ 捷克篇



以為捷克的建築物已經好吸引啦!
走過這一趟,深深地愛上行公園,尤其是在清晨和黃昏,
聽樹木小草低聲合唱,和諧溫馨瀰漫空氣中。




         



捷克的秋色














































































秋葉阿姨2014年3月20日 下午7:52    樹林好美啊!一個金黃而未落葉的季節。
小月2014年3月20日 下午10:23     好美! 有機會去一定選秋季去!
lonelyray12014年3月21日 上午10:42    Some of them is turning to beautiful yellowish colour.
圓咕碌2014年3月21日 下午3:05  一直好響往行森林嘅感覺 , 睇完咁靚嘅森林 , 有機會一定去行吓呢~!!
外國的公園都比較大,真係有森林的感覺嘅!我在另一個城鎮的皇宮後花園,差d迷路,好彩還有人散步,我跟住人地行返出個花園,而o個個花園是世界遺產。
Li Silver2014年3月21日 下午10:31   旅行間往往就係無留意或擦身而過既事物最喜出望外架~
kam choa2014年3月24日 下午10:43    可惜跟團無緣享受如此美麗景色。
小愚2014年3月26日 上午9:22     不止捷克,歐美任何國家城市的的秋色都比香港壯觀得多!
Gravel Yau2014年3月29日 上午12:51        The photos are exceptionally beautiful and so are the trees and woodlands!        The lights seemed to be dancing in the air.
El Zorro2014年4月9日 上午11:49     Love your leaves: simply breathtaking!




























沒有留言:

張貼留言