2014年5月12日 星期一

郵集(1)建築物 + 日本 平等院 郵票


‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧ ‧❤‧ ‧‧‧‧‧‧‧‧‧‧

小小的一張郵票,就有一幅美圖,或有一道風景,怎能不被吸引呢
於是,我想時時看見你,要在心裡閱讀千萬次。

翻開郵票簿,先看一看關於建築物的圖畫;

上面兩張在郵票展覽時買的

這幾張是旅行時候買回來的

朋友寄給我的

中國郵票 在商務印書館買的。

還有其他郵票,稍候影相就再放上來紀個念。
...........................................................................................................





Wien ohtria2014年5月13日 上午5:09   你個奧地利都好耐吓喎. Ceskoslovensko呢個國仲冇鬼咗添.

Peace Emb2014年5月13日 上午8:29     你喜歡旅遊,集郵是最適合不過的,可以將你的行蹤記錄下來。我以前也有集郵的習慣,搬了幾次屋也不知道「搬」到哪裡了。

lonelyray12014年5月13日 上午10:06      A good collection of stamps with buildings.

Li Silver2014年5月15日 上午10:07   第一張係迷即係Czechoslovakia? 我以前讀西史時讀過架!

小月2014年5月13日 下午7:01    我都会買postcard + 郵票寄比自己

 小愚2014年5月15日 上午8:31   郵票反影歷史與時代,越舊越珍貴!我喜看,不喜集。

Peter Yau2014年5月15日 上午10:57 好彩電郵仍未完全取代傳統郵寄.

hero_tang2014年5月15日 下午4:56 設計精美的郵票確實吸引!

Jackie Lee  2014年5月16日   有好多珍藏呢 ,   各地的建築物 都好有特式 ,   唔知遲啲 會唔會有   關於 花花嘅郵票分享呢 ^^

HO Rita2014年5月17日 你的珍藏真係好美,一幅幅美圖,一道道風景,真的很吸引!

Meloching2014年5月21日 下午9:32 很漂亮的郵票收藏!看著建築物仿如親歷其境。

陳祖2014年5月25日 上午1:46 第四張的左上那張真的好有感覺!

圓咕碌2014年5月27日 下午4:30  建築物郵票好靚呢 , 估唔到 janejane 都有呢個啫好~!!

SK Poon2014年5月27日 下午8:31  好靚的郵票,你真有心機集郵。

秋葉阿姨2014年5月31日 我也在小時候集了不少節票。太舊的已束之高閣了。不知道哪一天會再拿來翻看。

森里 Do the Best2014年6月1日   小時我都好LIKE 集郵 :P 不過後來都下落不明 XDDD   

......................................................................................................


日本平等院郵票,是一張A4紙面積的大小,
而且是黏貼式的。


其實舊式的點水貼的更好囉.我想…

.........................................................................

2016 去日本時,經過郵局會入去望兩眼o既,就買了這套郵票。^ ~ ^


就因為以下兩張郵票呀~





嘻嘻,使咩親自去呀、黎你博睇下,就真係大部分國家都去左啦,謝謝哂。
銀仔2016年7月11日 下午4:18    咦! 呢度好有巴塞D建築喎~
原來你去左日本,我上個月20,21號都係東京呀~
....................................................................................................................



















沒有留言:

張貼留言