2016年8月2日 星期二

n 年 紀念品 ..........................


近年旅行所買的紀念品,好多時都有一個故事,
看見物件,就會回憶當時情景,它已經不是一件死物,
而是一個懷念和鼓舞。

這五間真實存在的屋,我都曾經走進去感受過。

友善的婆婆,幫我找住宿,我以幫襯佢作報答。 

部份作手信送人



遇見台灣人面交換旅行資料一同選購 

上排的是手信, 右下角那片屋是民宿主人送的 ,

日用品

有時友善的檔主會教人慷概解囊

部份手信

有一個因為問路而買的



也是因為問路而買的

一個台灣朋友說過:要享有,勝過擁有。

lonelyray12016年7月26日 上午10:02   Every souvenir brings back memory.
旅行少不免會買些東西,可惜回來後都很少再拿來看看。拍個照再整理一下真好! 
小月2016年7月26日 下午9:57  我曾經都買好多精品, 好貴呀! 宜家忍到手.
回憶當時情景>> 冇錯。好似我睇番買嘅郵票,都會記起當時嘅情形。
Li Silver2016年7月27日 下午8:40   我都有間紅頂屋仔係克羅地亞買架!
Olivian Lo2016年7月28日 下午1:23   我都鐘意買紀念品架,最鐘意買磁石,貼滿個雪櫃,好開心架
咖啡奶茶精2016年8月2日 下午11:36   我都好鐘意那些屋仔,不過都唔平,所以都只買了2次
......................................................................................................




............................................................................................

 物輕 情重
 整理書櫃,翻箱探物,打開一個小盒子,
發見點點情誼的禮物,是友人們贈與的紀念品,滿載了一個個故事。






 badge



...........................................................................................














 









將以往的旅行記念品,做一個記錄。

貴州

 雲南


 泰國

 廣西



上海


..........................................................................................................

旅行搜集印刷品


出外旅行踫見書店,有時間的話就會走進內裏尋寶啦!



日曆





Ah Mo2016年7月24日 下午4:28    而家反而少買左, 買嘅都係俾人架咋
lonelyray12016年7月24日 下午10:48   很多紀念品!我都喜歡買紀念品,現代貯存在大箱內。
Wien ohtria2016年7月25日 上午4:20   我依家都極少買紀念品。影相已經夠。
買埋咁多紀念品都唔知放邊好,都係影相算數,一個硬碟就搞掂 :P
Li Silver2016年7月25日 下午7:21   呢度應該只係你百分之一。
我都有買,以前去一個國家買一樣小型嘅,依家買多左,尤其是日常用品。
janejane2016年7月26日 下午6:52   咪以為去過500日旅行就有500件紀念品呀,長短程都好,每次都有限制在五至六件,咁另外會儲錢幣明信片車票呢.
Meloching2016年7月26日 上午7:35  全部都係手工藝,好靚!

































1 則留言: