2014年9月7日 星期日

元朗 錦田河 + 圓洲角公園


好一個天晴的日子,買了西鐵全日通,就去元朗走一走啦!
在錦上路落車,沿錦田河邊高埔路而行,西鐵架空橋就在頭頂過。


 水倒影也不錯

對面是雞公嶺

橋下風景



繼續向前行

 站在青山公路橋上

過了青山公路後,又見到幾條天橋;



天橋下的錦田河,是兒遊樂場;
     


走到這裡是南生圍路

南生圍路,要走6 km才到達橫水渡呢!在烈日下行走,好夠味呀!












小愚2014年9月7日 上午9:02....活躍四處出動影靚相!
秋葉阿姨2014年9月7日 上午10:32    妳把那裡的風景拍得很美好!
SK Poon2014年9月7日 上午10:43......「橋」是你的至愛。 (^_^ )
p Wong2014年9月7日 下午7:16妳在橋下看風景,別有角度在心頭!^ ^
有機會要學妳試試這次的遊歷方法,看看別緻的角度!
大海冬日2014年9月7日 下午10:21     一條好平實的河景....給你拍出優美的風光..讚讚呀.

hero_tang2014年9月8日 下午6:08....藍天下的天橋倒影拍得超美!

Peace Emb2014年9月8日 下午11:52錦田河只行過南生圍段,其他都未行過....

Wien ohtria2014年9月9日 上午2:17.....幾條天橋破壞咗個美景.

Meloching2014年9月9日 上午9:12  全日通咁咪可以每個站都落車去睇下囉!

圓咕碌2014年9月11日 下午2:06 入嚟元朗點解唔揾我呀? 我好熟路 , 可以做你嘅導遊呢~!!
HO Rita2014年9月18日   橋下風景好靚﹗一條普通不過的西鐵橋,給你拍得如此美,你真利害。
.......................................................................................................

圓洲角公園
1993年建成 ,  原址是沙田海中的圓洲角一小島 , 因為發展沙田新市鎮時進行了填海工程 , 
小島已經成為城河東的一部份。












王屋村 , 於一九一一年由王氏第十九代祖先王清和興建









1970年代因應發展沙田新市鎮而展開,沙田海急速填土,
圓洲角的島狀外貌亦因而改變,成為城門河河岸的一部分。

沒有留言:

張貼留言