2014年9月30日 星期二

船灣淡水湖主霸 日落 + 烏溪沙 有心 + 海灘


大埔船灣淡水湖,是全球首個在中興建的水庫第二大的水塘
還有,這裡可以拍攝日出,也可以拍日落的。

由大尾督總站落車,走去淡水湖主霸,太陽伯伯都被烏雲遮擋

當走到主霸中間位置,望見少少陽光喎!

好喇!烏雲吹散了!



八仙嶺上的紅絲巾


回到巴士站,小艇收工,路燈開工,旁邊燒烤場非常熱鬧
對比巴士站就冷清寂靜。

上資料:
船灣三面環山,只要在一面加建堤壩,並將壩內海水抽乾後,便可成為一個大型儲水庫。
於是,工程於1960年11月動工,並於1968年建成,10月5日正式啟用,首階段工程耗資四億港元。
船灣淡水湖主壩長約2.1公里,另有兩條長200米的副壩,以沙和碎石分層堆砌而成。
其面積達1,215公頃,儲水量則達到1.7億立方米
1970年,當局再耗資1.5億港元開始進行船灣淡水湖堤壩加高工程,
1973年完成後,儲水量增至2.3億立方米。






 Meloching2014年10月8日 下午8:43...原來在這裡可以睇日落,我住大埔都唔知添!

圓咕碌2014年10月6日 下午4:10     上次去過....   .因有太多蚊G , 搞到唔敢再上去行 , 

Li Silver2014年10月1日 下午2:04    水霸上既馬路係迷有車行? 早前網上搵過段片有講D車係條好窄既水霸行,唔知係咪船灣淡水湖呢?

HO Rita2014年10月1日 下午12:03    又給你遇上咸蛋王,好美﹗..

小愚2014年10月1日 上午9:52    視野廣闊,霞光帶點紫氣,希望香港吉祥瑞意!

小月2014年9月30日 下午6:54    每次去完島回程都會見到咸蛋黃!

Olivian Lo2014年9月30日 上午8:03  可以睇到日出呀...原來係全球首個係海中興建的水庫,唔講真係唔知..

Peace Emb2014年9月30日 上午8:47   嘩....你影個日落好靚呀!!







............................................................................................

烏溪沙 有心
烏溪沙的沙灘有個大,好多人都慕名而來看,


 現在又多了一個,新的心中間也的。


好熱鬧的沙灘,夕陽令海面金光閃閃,

晚霞飄過來,誰也沉醉!

















..............................................

 烏溪沙的海灘有兩個 , 南面的是石灘  , 北面的是沙灘 , 

今回走的是北面那個較長的沙灘 , 漫步享受黃昏餘輝。


烏溪沙站下車 , 穿過 迎海薈的天橋 , 

 長長的 天橋 有些藝術装置

至耀沙路有小徑走出沙灘


波光耀目

 快走到沙灘盡頭   

太陽仍然高高掛

轉入鄰近的長徑村 小沙灘


這邊有紅樹林


 又是答謝太陽伯伯的時候.

秋葉對「"烏溪沙海灘"2021年3月12日 
數十年前乘船去烏溪沙的那天,忽然風雲變色,狂風暴雨,幾乎翻船 ! 印象很深刻。
 嗰度填咗海好耐了。去馬鞍山已經不用乘船。





沒有留言:

張貼留言