2014年9月10日 星期三

元朗 南生圍 + 南生圍 最後一面2017


位於香港新界元朗的南生圍,充滿簡樸的田園氣息,是觀鳥和野餐的好去處。

沿南生圍路走,右手邊是雞公嶺,左手邊偶爾見到漁塘,

白雲姐姐投影水裡,一樣亮麗!
經過一間士多,吃了碗豆腐花,稍後繼續上路啦!

路旁有片樹林,遊人在林蔭下乘涼;

喜見紫薇吐艷

來到山貝河的河口了

終於走到大草地,再穿過700米的桉樹路徑,

一間荒廢的石屋,四周的蘆葦長得比還高,

地標之一:小碼頭,現在供人攝影為主;

這也是天空之鏡啦!




過了這棵樹,就是橫水渡,每人7元,一分鐘不用的船程
聽到有人說貴過搭飛機,哈哈!

沒有橫水渡,因為今非昔比,小河窄如單程路,風景欠奉!
............................................................................
元朗錦田河續篇



話雖如此,但如果無左呢個伯伯,睇黎用人手既橫水渡都可能係絕響⋯
  1. Wien ohtria2014年9月10日 上午4:45    呢度人影都唔多過喎.
  1. 小愚2014年9月10日 上午8:36     鄉味濃,景怡人 … 難怪受歡迎!
  1. Peace Emb2014年9月10日 上午8:34   橫水渡平日都開的。係架,事實上個船夫就住係嗰度。 嘩.....橫水渡要7蚊嗱? 好似今年初先至由5蚊加到6蚊咗喎.....肯定貴過搭飛機啦......
  1. Meloching2014年9月10日 上午9:30    天空之鏡好靚呀.
  2. Ting Tze2014年9月11日 上午11:19    唉...難為我在附近住..卻從來沒去過..............佩服你.
圓咕碌2014年9月11日 下午2:08  好懷念南生圍片草地 , 依家天氣咁熱 , 要等到秋涼先可以再嚟玩呢~!!

p Wong2014年9月11日 下午8:31    如果選擇到南生圍,在那個站落車最近呢?
janejane2014年9月11日 下午11:58   在元朗站落車E出口,由元朗舊墟路開始,行去山貝路,至分叉路有路牌指示去橫水渡的。

HO Rita2014年9月18日 下午10:46    喜歡白雲姐姐,好漂亮﹗南生圍真的很美,不過數年前有破壞王接二連三放火燒樹,燒咗好多樹破壞了環境。

.....................................................................................................


 南生圍 於2016年尾發生山林大火,燒毀大片南生圍的林地。
想不到半個月前的一聚,原來是最後一面

多謝友人邀約到此一遊!

美麗的景色



冬天依然綠草如茵

廢屋也是景點



綠樹成蔭




藍天下村屋

成記士多的漁塘

遠望 雞公嶺

天空之鏡

仰天

如今這裡一切都變灰燼了!









南生圍真係一個好好嘅地方,環境又優美,希望燒得唔勁呢。

沒有留言:

張貼留言