2021年1月2日 星期六

玻璃花園 @ 新城市星光花園 + 璃光星河 + 透明迷宮 + 維園 幻彩星光


今年聖誕,新城市廣場 邀請到世界頂尖玻璃工藝神匠James Hayes參與製作
精雕細膩的手工打造18,000的琉璃花海星光花園變璃光大道
是全港首個玻璃花園,賞心悅目的好去處。




4,800 朵玻璃花

鬱金香


還有一間玻璃小屋

....................................................................................................

商場內聖誕樹的玻璃球





















.............................................................................................................

2016聖誕 新城市廣場星光花園, 有一條長達300呎的 璃光星河,
恍如置身於韓劇般的浪漫場景。

玻浪


巨大玻璃球


紫樹


星光草坪

璃光星河






.....................................................................................................

沙田新城市廣場的星光花園,閃亮著華麗的燈飾迎聖誕,(2013)
裝置是由意大利燈飾巨匠Cesario De Cagna和兒子Giuseppe De Cagna精心設計,
身處其中,節日的氣氛濃厚,熱鬧得來又浪漫!






環球光繪攝影展 @新城市廣場

亞洲區首屆「The Light Painting World Exhibition環球光繪攝影展」,
展出來自18個國家及地區;共60位攝影藝術家100幅精彩作品,開眼界
這個譽滿國際的展覽過去於莫斯科、巴黎以及西班牙等國家展出,
匯聚了世界頂尖的攝影奇才,今次的展品均被評為歷屆展覽中的The Best of the Best .


每張相大約停留四五秒,如果有人在前面走過,就要再等下一輪!


開闊眼界!謝謝!





   Little Sweet Pie2014年8月26日 上午9:57.....好靚呀~~ 你咁叻O既, 可以影唔到有人..  
 Wien ohtria2014年8月27日 上午4:32 .....你有冇學咗o野搵日自己咁影吓呢?
 p Wong2014年8月27日 下午11:51......嘩!有些迷幻的感覺!
  Li Silver2014年8月28日 下午2:36....光影作品我唔識,但我只鍾意純天然既~
淨睇你d相, 都覺得一系列light painting 的相好得. 技巧創意一流.
 Meloching2014年9月3日 下午1:08......好厲害的light painting!我都想知點樣影.

......................................................................................................

(2014)沙田新城市廣場又有新節目迎聖誕,在7樓的星光花園,

建造一個透明迷宮,白天沒甚麼新奇,晚上在熣燦燈飾點綴下,

透明的牆壁就讓人疑幻疑真,有誰願意走出這個迷宮呢?






小愚2013年12月22日 上午8:30    新城市廣場聖誕燈飾最爆燈,勁!
雅特依依2013年12月22日 上午9:50    嘩!冰宮一樣,很美!多謝分享!
 Wing Ngai2013年12月22日 下午4:25..,祝你冬至聖誕快樂..真係要去看一看先得(^.^)
 Meloching2013年12月22日 下午10:15.........我都好like今年的星光花園!
Jackie Lee2013年12月24日 上午6:34好靚呀!!!!! 全場紫色 真係浪漫到不得了 !!! Merry Christmas!!! ^^     
個迷宮好有趣呀 啲顏色會唔會時不時變吓㗎 ,定係set梗咗?講真 香港聖誕節嘅燈飾/裝飾 靚過好多地方~~~
劉小蟲 Bugs Travelography2013年12月26日  唔知會放到幾時呢?希望過咗聖誕會無咁多人 :P
  1. 森里 Do the Best2013年12月27日 下午11:16....我仲未去啊,唔知落唔落到3腳呢 @@?
  1. kam choa2013年12月31日 下午6:30  .....照片好靚呀,主題顏色亦非常特別呢!
  2. Story Teller2014年12月22日 下午7:03    很久沒有探您,您的照片就是那麼專業。
.........................................................................................................................

維園花展晚上的特別節目,在草地有"幻彩星光花園",(2015)
大約兩千個燈泡內置光纖,色彩隨音樂轉變,
當然吸引好多人圍觀,音樂停了之後,還讓人走近拍照呢!

由單色轉變了彩色



彩色的時間好短 ,  謝幕後熄燈!拜拜! 


圓咕碌2015年3月31日 下午4:34   好靚呀)))))) 係咪要好夜先有得睇架.
lonelyray12015年4月1日 上午10:22     A beautiful night show.
Peace Emb2015年4月1日 下午1:02     咁你咪入過去兩次囉?
當日我參觀的時候由於是日間,都唔知呢啲係乜... :p 現在睇尼好靚噃!
Jackie Lee2015年4月4日 上午1:13   嘩.... 好靚呀!!!   
 睇住佢變吓變吓啲色 現場睇一定仲靚!!! 由開始表現到謝幕 係幾長時間㗎?  

Gravel Yau2015年4月4日 下午8:57    Wow, 電子版鬱金香田? Very special indeed.
Don't know there was something like this.Thanks for sharing here.
fung2015年4月5日 下午11:59     夜晚幾有心思,好靚啊~
"幻彩星光花園"好靚好特別喎﹗要給設計者讚賞,好有心思。
Little Sweet Pie2015年4月7日 下午7:13     wow~色彩繽紛~~睇到我眼花撩亂~




沒有留言:

張貼留言