2021年1月3日 星期日

聖誕其源 2013 @ 圓方 + Gromit 藝術展2014 + 織出彩虹 2015 + 2018 Lego + 2020聖誕樹屋


方商場地廣人流較少,去年聖誕佈以鉤織物裝置,今年以木料為聖誕裝飾,都是我喜愛的天然素材,又豈能錯過呢!
 ~  ~ ‧  ~ ‧  ~ ‧  ~ ‧ *❤*•*¨`*•♪❤♪¸.•*¨•*¨`*•♪❤♪¸.•*¨ ~  ~ ‧  ~ ‧  ~ ‧  ~ 
今年聖誕圓方邀得擁有過百年歷史的品牌Mueller攜手合作,
以巧手木製工藝品,打造德國聖誕市集,呈獻聖誕發源地之一的經典傳統聖誕節!
日期: 2013年11月7日至2014年1月1日






~ 祝大家聖誕快樂!新年進步!~ 




雅特依依2013年12月24日 下午9:25  嘩!大鄉里添,未去過,真的要去去..聖誕快樂!
 Wing Ngai2013年12月24日 下午9:35.....Janejane 聖誕快樂.
 博樂2013年12月24日 下午9:58.......這裏的佈置頗精緻。
 hero_tang2013年12月24日 下午11:03......好精緻,充滿歡樂氣氛,令人愛不釋手!
Wien ohtria2013年12月25日   我有一個類似等12幅上邊o個d. 通常好鬼貴架,但我個cheap o野疑似made in China,唔曉轉,仲差d燒著咗..聖誕快樂!!  
janejane2013年12月26日 上午1:19   細個o個d大約500港紙,大個o個d 就幾千蚊 o架!                                 Jackie Lee2013年12月25日    呢個商場佈置  同其他嘅真係好唔同 ,  我特別鍾意最尾幾張 淺色木那些 ,  好靚 好童話 :)
Li Silver2013年12月25日 下午10:46.....睇左兩篇,我鍾意新城市多D, D燈飾好有氣氛.
Olivian Lo2013年12月25日 下午10:51...聖誕快樂^^去個幾個商場,最鐘意elements個裝飾.
森里 Do the Best2013年12月25日 下午11:11....JaneJane 聖誕快樂 ^^   element 確係地方大,人少,XMAS 裝飾每年都不錯,不過交通不太方便 @@''
 Meloching2013年12月26日 上午9:48..........很有特色的聖誕裝飾,祝聖誕快樂!
Peter Yau2013年12月26日 下午5:18   Wish you a pleasant festive season and best of health!

Ting Tze2013年12月27日 上午11:09  唔好意思..昨晚才從澳門回來,補祝聖誕樂.
 Autumn LI2013年12月27日 下午3:33...圓方在哪兒呀^_^ 太久沒有歸來,未聽過呀!
Peace Emb2013年12月27日 下午11:46......你那個「我的網友」安排非常好,難度大嗎?我現在面對的難題就是很難入到網友的博文內,只去到"訊息"頁卻入不了博文內..
 janejane2013年12月28日 上午1:40   唔難嘅!慢慢試啦!   在右上角的"設計"click一下,裡面再click"版面配置",見 新增小工具,再click揾到網誌清單,將你所有網友的首頁條 link加入清單,完成後就好似我呢度右手邊"我的網友"咁列出來啦!
 winnie chiu2013年12月28日 下午6:25.....很有聖誕氣氛,祝新年愉快!
 小愚2013年12月28日 下午9:09      每個商場的聖誕佈置都各有特色,同樣的都是充滿濃濃的節日氣氛,能感染在場每一位人士興奮愉快!祝願 JJ 有一個充滿奇緣,驚喜不斷的年.
Jay Kay Ale2013年12月30日 下午2:54........Jane Jane Happy New Year 2014!
Kimmy Lau2013年12月30日 下午10:39¤*¨¨*¤.¸¸…。* . ˚˛° ¸.¤*¤..¸¸…¸¸。.* .¸.¤*¨¨*¤..¸¸2013年要過去了.. 好朋友們,友誼萬歲!...¤*¨¨*¤.¸。.* . ¸。.。 .¸.¤*¨¨*¤..¸¸…¸。.* . ¸。.* .¸.¤**¤..¸¸
tsz wei2013年12月30日 下午10:43....很有節日氣氛呢!元旦快樂!新年進步呀!
kam choa2013年12月31日 下午6:27...今年無時間、只去過尖沙咀,謝謝分享哦!
圓咕碌2014年1月2日 下午5:13   木製音樂盒好靚呀))))) 我同 janejane 啲品味好相似呢~!!  响度祝 新年心想事成,身體健康,,工作順利,,同家人每日都過得開開心心~!! ^0^..
 Candy Li2013年12月29日 下午5:57.........圓方素來的裝潢都比較高調, 唔錯啊!....
...。★*゚゚*★∵★*゚゚*★。
..☆゚❥。♡。 ☆゚。♡。❥ .゚☆
★***(。◕ヮ^)✬(◕‿-^。)*,★
゚☆ ••╠ ╣ a Ρpy, -.❥。.☆゚
 ★...。♡。NeW。♡。...★
  ∵☆YeAr2014☆∵
  。☆ ゚*★。☆*゚
................★................
............................................................................................................................................

著名動畫《超級無敵掌門狗》的主角Gromit 將化身成七十個全新造型雕塑,
今個盛夏於ELEMENTS圓方的「全球最矚目藝術狗展」隆重展出。

其實我只想去睇其中一隻,著住一件特別嘅衫的大狗仔。
來到圓方見到好大隻 Gromit

走廊又見到10隻細 Gromit ,   每隻都各有特別風格 ,

行到金區,旋轉木馬上有好多 Gromit


終於見到最想見的狗仔啦!就係佢呀!

 佢件衫係針織嘅!創作命名為幸福村莊











Wien ohtria2014年7月25日 上午5:28     我都冇睇過,但係我識Gromit呢隻o野囉.
  Gravel Yau2014年7月26日 The animation was on Pearl recently. It's funny in an English way.
 HO Rita2014年7月26日 下午2:38    色彩繽紛好有特色,喜歡呀﹗每次到來,讚﹗ ^_^
Little Sweet Pie2014年7月27日 下午3:14      救命, 我好out咁 連Gromit 係乜都唔知! 

................................................................
☆★☆★☆★☆
2012 聖誕@圓方



.......................................................................................................................

有句話:羊毛出在羊身上,今年是羊年,羊家出了一個織女,
她呀她用自家羊毛,織織復織織,就織出了一道彩虹。



 其他羊姊姊羊妹妹也編毛衣往身上披呵...今個新年好暖笠笠啦!^_^


Jackie Lee2015年2月27日 上午 哈哈 ..隻羊圓碌碌好得意呀^^ 仲要加埋咁夢幻嘅顏色 好靚呀 !!!
 Li Silver2015年2月25日 下午10:0  恭喜發財,我諗住我懶無出blog啫,原來你都少出,哈哈!
  Wien ohtria2015年2月24日 上午5:03     唔知係用機織定係用手織呢?
圓咕碌2015年2月23日 真係好可愛嘅羊咩咩 , 好彩我都有件janejane 温暖牌呢 , 卡卡~!! ^0^
  HO Rita2015年2月23日 上午11:46    好可愛的羊羊 ^_^
  kam choa2015年2月27日 上午7:49 祝羊年順利 ,身心康泰!羊咩咩好可愛,暖洋洋.
又幾cute喎, d羊羊著晒衫, 好可愛呢!!
   Peace Emb2015年2月23日 這個"羊織女"都好本事噃,能織出如此美麗的彩虹.

恭賀新春!羊羊得意!   羊羊來啦!

迎接新的一年來臨,
祝大家新春大吉!如意祥和!身體健康!歡樂連年!
恭喜!恭喜!

......................................................................................

2015年聖誕節ELEMENTS圓方幻化成聖誕夢幻之都,

這邊有大型Kouklitas娃娃的聖誕衣櫥,展示華美的舞衣。
還有古董時裝娃娃,當中包括1950年代德國製造的陶瓷娃娃。
金區有聖誕舞會廳、音樂廳及空中花園三大場景。


....................................................................................................

全球最長Lego積木橋,由來自香港的八間中學的70多位學生,

聚集在一起組裝砌成上月在圓方展覽,( 2018Apr. )

這座大橋使用超過26萬塊樂高積木,全長超過33米。



Lego積木承受的張力拉力都好勁。


.....................................................................................................

ELEMENTS 圓方的「聖誕樹屋小鎮」( 2022 )



聖誕樹上的暖意小樹屋


覺得有日式布藝風格

1 則留言:

  1. Annette Bugansky的花瓶採用傳統的花紋制版技術,把刺繡、針織與陶瓷結合。
    Anne Bugansky(紗網裝飾陶瓷Lace Ceramics)
    陶瓷是一種恆久的藝術載體,近年的陶瓷藝術不再拘泥於一種自然格調

    回覆刪除