2015年1月21日 星期三

斯洛伐克 2014 - Prievidza


‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧      Prievidza       ‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧




 Prievidza 位于斯洛伐克的中部,已經有900年歷史,
舊城內現存兩個有歷史的教堂,其他乏善足陳。
其鄰近城鎮卻有一個著名的古堡,為斯洛伐克帶來許多遊客慕名參觀。

離開美麗的湖,坐巴士去Prievidza,三個多小時後就來到陌生的地方,
幸好所選的民宿很近,走10分鐘就到達。

民宿 . 每晚 € 20

第二天,天剛發亮就醒了,於是走去看日出,
大型超市前有片寬廣空地,看完後就順便購糧食啦!


早餐後去舊城區,首先是
 Piarist Roman Catholic Church 

St. Bartholomew’s Church 


然後去旅遊咨詢部,這裡的職員服務態度非常好。
閒逛來到一個公園,有許多家庭在排隊呢!
原來有個馬戲團表演,吸引我的是進場的小朋友,
乖乖買張票( € 13),就跟一群孩童嘻嘻哈哈渡過兩小時。



天氣不大好的, 猶疑要去城堡?遠望著它,就走一趟吧!

爬上百級階梯,到達小山丘的舊城鎮;

Kostol sv. Martina, Bojnice 




Bojnice Castle

Bojnice Castle 在 Prievidza 的西面,由火車站走去約2km步程。

http://marvaoguide.com/index.php/Slovakia/Bojnice-Castle.html

繞城堡一週,太陽伯伯臨別秋波;

走到城堡的正門,日落了!

灰淡的晚霞,迎來黑夜。


lonelyray12015年1月21日 上午10:14  The fortress is quite grand.
Li Silver2015年1月25日 下午4:10  我有時覺得係,歐洲城堡或教堂遠觀仲正過入內參觀,因為裡面大致差不多,所以我有時都唔係每個入晒,當然好便宜或免費則另作別論啦! 哈哈~
Ting Tze2015年1月21日 下午2:17  你的心願是環遊世界嗎??又羨慕,又要讚你..
圓咕碌2015年1月21日 下午4:03    嘩...嘩....嘩...城堡真係又大又壯觀 , 行少少路都值得呢~!!
Wien ohtria2015年1月22日 上午5:14   呢個城堡正喎. 要mark低.
Pinky Sun2015年1月22日 上午7:02   呢個城堡好靚!
Peace Emb2015年1月22日 下午9:39    乜咁方便,超市前就可以睇日出.....我以前要半夜爬上山呀...
Little Sweet Pie2015年1月24日 下午2:43    呢個城堡好正呀~~好想去!!
Li Silver2015年1月25日 下午4:10    我有時覺得係,歐洲城堡或教堂遠觀仲正過入內參觀,因為裡面大致差不多,所以我有時都唔係每個入晒,當然好便宜或免費則另作別論啦! 哈哈~
HO Rita2015年1月25日 下午7:00  城堡和教堂都相當靚呀!!!
p Wong2015年1月25日 下午11:17    天亮的日光令人充滿朝氣!
.....................................................................................................................










沒有留言:

張貼留言