2015年1月27日 星期二

斯洛伐克 2014 - Cicmany



‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧      Cicmany      ‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧


http://www.cicmany.info/information/

Cicmany 是斯洛伐克西北深山中的一個小鄉村,居民約二百餘人。
這裡的傳統房子都是木建造的,外牆畫著白色的原始古樸的圖騰,
關於此村的記載可追溯到1272年,也是斯洛伐克傳統文化代表之一。

無論由 Prievidza 或 Zilina 坐巴士去Cicmany,都是要在Fackov轉車的。
我選了最早的班次,約半小時車程,司機哥哥讓我在一個巴士站下車,
又大霧又大風,看看時間表要等一個鐘頭,於是走去附近的超市避寒風。
巴士準時來到,只是10分鐘車程,終於到了期待的Cicmany。

只有一條大馬路(巴士行走)的小村,兩旁豎立傳統木房屋;

當然還有 小路貫通到其他房子



好忙碌呀!不停按快門;



沒有兩間房子的圖騰是完全相同呢!

花草和雀鳥 的圖案都很多

走到小山丘,太陽伯伯出來啦!

就是因為這個教堂,就尋到一片青草地;

遙望遠處的草坡


兩個半小時的拜訪小村,其實不願意離開,
但是巴士的班次稀疏,惟有道別啦!

又來到轉車地點Fackov,中午有陽光溫暖好多啦!

一個鐘頭候車時間,盡量去拍攝囉!呵呵!


這裡風景蠻不錯呀!

....................................................

Olivian Lo2015年1月27日 上午7:16    環境實在好正!係個度住都會長多幾年命.
啲木造屋好有特式呢~~~ 畫了圖騰的屋 令我想起聖誕節啲薑餅屋...... ( 成日掛住食的人上 ).
木屋好有特色,但給我的感覺唔似歐洲,如果你唔講,我仲以為係亞洲添....
lonelyray12015年1月27日 下午12:02    Wall decorations of the wooden houses are beautiful.
整體外觀有點似日本啲屋,細心睇畫上圖騰就唔係果回事了。這條村充滿了藝術色彩,好正呀~
啲屋嘅圖騰真係好靚又特別 , 我見到咁大片草地 , 好想同 janejane 跑返轉呢 , 卡卡~!!
p Wong2015年1月28日 下午8:11     這裡美麗的景致,只留一個鐘頭,實在太少了!!
 janejane 2015年1月28日 下午10:34
你講Fackov一個鐘頭候車時間,因為再下一班車返去P市會天黑囉,為安全起見惟有離開啦!
HO Rita2015年1月29日 下午8:50    這兒感覺好寧靜、舒適,還有咁多特色的木屋,真係好靚。
Little Sweet Pie2015年2月1日 下午7:49    呢個地方好靚好舒服, 仲有D相靚到好似POSTCARD咁丫~
.......................................................................















14 則留言:

  1. hello! 我2月中打算去Cicmany
    只搵到由Zilina去Cicmany的巴士時間表 但完全睇唔明 想請教應該係咩站上車同落車
    除左Zilina同Prievidza, 有無其他轉車站?
    Thank you soooooo much!!!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. Cicmany只有往返Fackov的巴士,所以要去Cicmany就要在Fackov轉車,Fackov的巴士站就在Zilina同Prievidza兩地之間的巴士線上,網上的巴士時間表如果冇寫明Fackov轉車時間表,當然睇唔明啦!
      我是在Prievidza坐巴士,告訴司機要去Cicmany,佢就教我邊度落車和轉車,即係Fackov轉車,個度連的士都冇o架!每日得三或四班車去Cicmany,留意回程時間呀!
      由Zilina去Fackov比較多班車,轉車時間都唔駛等咁耐,聽聞旺季有車直接去Cicmany添。

      刪除
    2. 我再努力睇睇時間表 你的資料幫到我好多!!! 感激不盡!
      會keep住睇你的blog 分享多D好文啊! :)

      刪除
  2. 個小鎮好寧靜好正呀! 我勁鍾意! 我想問點解你唔住返一晚? 如我去到一定掉低其他行程住返兩晚架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 初初唔知巴士時間表,當地得一間旅館,而其他住宿又訂定哂,去到個度時如果要改住宿,行程又要重新安排喇,而且我發現由Prievidza去Fackov,沿途風景好靚o架!希望第日有機會再來慢慢玩呢條線啦!推介呀!

      刪除
    2. 哎呀! 下次好似我咁唔好book定,見到靚既地方就住多一兩日,唔鍾意就快D走嘛~
      不過呢度依家再睇都好鍾意~

      刪除
    3. 都會咁諗,每次都怕無晒平房,大部分都book 定先

      刪除
    4. 今次出發前訂左13間住宿,另外有一間在途中訂房,因為右腳痛要休息多d,唔想加重隻腳負擔,好彩都捱完整個旅程。(有幾日我係跛吓跛吓咁行返旅館o架!)

      刪除
    5. 哦! 原來小月同janejane一齊去既~
      唔使怕既,而因為平左少少而無咁彈性仲帶少少遺憾咪仲唔值⋯ 我當年就係買晒意大利火車証,唔想蝕要搭晒佢,而放棄左係斯洛文尼亞bled湖好鍾意既農場留多晚,到依家都覺有點遺憾,雖則講下次可以再去啫⋯ 自始之後好多我都唔book了

      刪除
    6. 不過依家同港女一齊佢又好鍾意book,成日討論,都無佢符⋯

      刪除
    7. 我未見過Jane jane 架。 Bled 我去過2次,第一次只住了一晚好趕,第2次排了3晚 stay lake bled 同 lake bohinj, 我仲想去第3次

      刪除
    8. 隻腳仲有輕微痛,唔行咁多路先會快好。
      女生須要安全感嘛!所以要book定哂,男生喜歡探險的和戰勝環境,兩性要取得平衡才會長久,她肯讓你獨自旅行,已經明大義啦!

      刪除
    9. 小月:嘩! 睇黎你都好鍾意Bled噃~ 我都係架! 農場要坐五至十分鐘巴士(好似) 乜名我無記低,但我遊記有相。
      janejane: 肯讓你獨自旅行,已經明大義啦<-- 真係既? 比佢睇到實飄飄然啦!

      刪除
    10. 睇咗啦, 無諗過係bled 住農場, 下次諗諗先

      刪除