2015年1月7日 星期三

斯洛伐克 2014 - Kosice


 ‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧       Kosice       ‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧


Kosice 是斯洛伐克第二大城,是該國東部重要的歷史文化名城,
擁有一個全國最大的教堂,也是歐洲最東面的哥德式天主教堂。

http://visitkosice.eu/en/about-kosice

清晨坐火車離開匈牙利的 Debrecen去斯洛伐克,要在Miskolc轉車,
轉車時限只有8分鐘,從手上資料知道須要由1號月台走到9號月台,
火車到達Miskolc的時候,就只剩下2分鐘,還要穿過行人隧道跑過去,
正當拉著行李飛奔向最遠的9號月台,身旁有一個青年如風般飛過,
只餘下廿級階梯就到達月台,卻見到火車慢慢地移動,
哎呀!怎麼辦呀?
走回去火車站的旅遊咨詢部,得到的答案跟我知道的答案一樣,
等候12個小時的下一班火車吧!
心內既憤且怕,即將面臨一個黑夜尋宿的考驗。

晚上八時半,火車又延誤,40分鐘後才到來,

開到Kosice的時候,已經是10時45分,全部乘客下車,
車站前面即時熱鬧起來,沿大街走比較安全,公園裡的捷徑不可走囉!
11時05分終於到達旅社。

Kosice  Hostel  每晚 € 20.


                                                 第二天吃過旅社的早餐,就向舊城走去啦!

博物館旁邊重建的木教堂,原趾在20km外的;

Drevený kostolík z Kožuchoviec 百年歷史木教堂

舊城西面山丘,有個新穎設計的住宅區;


Town Hall

State Theatre 

St. Michael Chapel

舊城區的大街 Hlavna Street

                                                             右圖:音樂噴泉




St. Elisabeth Cathedral   (全國最大的教堂 )

傳說是一個乞丐建的房子



音樂噴泉等待華燈初上

傳說是一個乞丐建的房子很漂亮,我都甘願做乞丐
傳說是一個乞丐建的房子很美, 乞丐好富有
嘩~~~成12個鐘?!!@@
身旁有一個青年如風般飛過===>咁佢係咪搭到?
我諗佢上到車啦!成條隧道得兩個人趕去9號月台,咁少人係呢條線轉車,怪唔知安排最遠的月台喇!o個日匈牙利嘅火車好多班都唔準時到呀。
咁樣轉唔到車好無弧呀)))))
旅社早餐和房間好好呀
個地方影得好靚,但今次D風格不太似您的。
您通常都會將那份浪漫都滲出來的,今次有安詳的感覺。
轉車得8分鐘?仲要拎住D行李,趕C人啦
呢個度好正,好鐘意呢D小城鎮
如果兩個月台接近d都夠時間,9個月台的路軌都有火車停係度,可知幾繁忙時段,我搭個班車係最後埋站嘅,即係轉車時間再縮減喇!得兩分鐘邊趕到呢!夜晚個班車好多人搭喎,轉車時間有成個鐘頭呀。
有驚無險呀。 這地方好靚,古老但保留得好好。
十二個鐘好難打發喎.
我都試過拉著行李追火車, 真係一額汗!
Oh! Miss the train must be a bitter experience.
得8分鐘轉車!!!!真係好驚!!!!
即係你一早book好晒? 乜咁搏呀?
見到歐洲的大戲院、大教堂等等的屋宇,都是單獨地屹立著,天上一片清空,沒有多層式的大樓擠在一起,真好!
送車尾,確實難捱!
我最喜歡尾2那幾張,,,特別是有椅子的.
木教堂好特別 , 好鐘意呢~!!
12個小時才有一班火車!噢!
好慘呢﹗趕唔到要在車站呆等12小時,如果年青人肯幫忙攞行理,可能趕得及上車。

8 則留言:

  1. 得8分鐘轉車 真的要識飛先得啦
    咁等下一班車期間,你㸃消磨時間呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 火車遲到M市,實際得番2分鐘咋!冇行李或者趕得到!
      個日仲要落雨添,邊度都唔駛去喇!好彩我帶定麵包和生果,旅遊咨詢部就在候車室隔離,有wifi就有得上網睇吓資料,仲可以whatsapp朋友訴苦,停雨就過對面街超市買野食囉。

      刪除
  2. 其實點解唔可以安排得好d,多5-10分鐘就唔洗白等12個鐘啦.....
    乞丐建嘅屋真係匪夷所思呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 由 Debrecen的火車去斯洛伐克的Kosice必要經過Miskolc,Miskolc每日只有兩班過境火車, Debrecen去Miskolc最早的班車在6點9(即係我搭個班車),除非坐前一晚火車去,然後留宿Miskolc,第二朝去火車站就一定持搭到車,但Miskolc住宿貴又遠,又冇野睇,唔會咁做喇!火車轉車時間表係到達匈牙利時才得到資料的,買車票時售票員都係提議搭呢班車嘅。

      刪除
    2. 由佢地嘅安排月台和轉車時間尼睇,就知道乘客嘅多寡喇!少數族類必受忽視囉!
      已經早一日買車票啦!過境車票係特別售票口買喎!用電腦的年代喇!唔知道有幾多乘客要轉車咩!
      OK!人與地方的緣份,已經得很答案喇!

      刪除
  3. 好慘呢﹗趕唔到要在車站呆等12小時,如果年青人肯幫忙攞行理,可能趕得及上車。

    回覆刪除
  4. Hi 版主你好
    請想請教一下,你從Debrecen 到Miskolc 是搭火車還是巴士呢? 有直達嗎? 還是要轉車呢?
    感謝不盡
    Karen

    回覆刪除
    回覆
    1. 我撘火車由Debrecen去Miskolc要經Nyireghaza的,冇直達火車,如果停留Miskolc一晚,早上乘搭過境火車就有預算啦。

      刪除