2013年11月25日 星期一

波斯尼亞 2013 - Pliva Lake



‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧   Pliva Lake  ‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧



 Pliva Lake 位于距離Jajce 約5 km的西北面,
其中的必去景點是一列17個迷你水磨坊。

朝早密雲等到太陽伯伯出來了,去巴士站等車,
先去Mrkonjic Grad(車費 5KM



就為了看這個金帽子教堂

Ortodox church of Mrkonjic Grad




太陽伯伯照得你幾靚仔!

 教堂正待修葺內部謝絕參觀,然後坐巴士去Jezero
車費 3KM,是 Pliva Lake附近的小鎮,
再行2km就可以到湖邊,見到這教堂就落車啦!


哎喲快到達湖邊時,有隻黃狗尾隨著我,
加快步伐牠又快步,稍下來牠又停下,
與我保持約10步距離,走了20分鐘遇見一個婦人,
請求她幫忙喝止那隻狗,但只是止咳一分鐘,
不久又來做跟班,還引來一隻小黑狗,
嗚!這段路沒心情影相,惟有呼叫太陽伯伯呀!
10分鐘後轉了個彎,見到前面有個營地又有餐
終於有救啦!牠們拋棄了我,哈!自由萬歲!









17個迷你水磨坊,名字叫‘Mlincici’

Old Mills are still in decent shape.



















湖邊步行徑已經走完,但這裡沒有巴士回Jajce,
只能靠雙腳走路,幸好遇到一對風趣健談的夫婦陪我走
幾公里路都不覺得悶長。
回到民宿,看看地圖,今午原來走了13km的路。
...................................................
迷你水磨坊幾得意.
好美的風景啊! 真的有人在畫圖中的感覺呀!
下次見到狗切勿驚慌, 勿跑...要自然照自己步伐去行, 當然要留意佢有冇惡意啦!
你扮唔睇、唔理, 咁佢就會走開喇! 好多惡狗見你一跑, 牠就會上前襲擊人的, 小心啊!
小狗可能太寂寞, 想搵人玩啫! 
好漂亮的風景啊…
迷你水磨坊 … 想問一下, 其實水磨坊是用來做什麼的? 裏面是水車和石磨嗎?
風景優美得很,教堂標緻得很,水磨坊迷你得很!
我上次去我地既司機都帶我地去相似既景點, 但無湖, 你呢個地方仲靚
金光閃閃好美呀))))))一個地方,多種視覺享受
好靚呀! 真係好想去睇下. 你的相太吸引了 :)
希望 janejane無比啲狗狗嚇親 其實我諗佢哋無惡意的 只係想護送你一齊行 :)
湖邊啲景色好靚呀!!!
Beautiful scenery especially the small wooden houses over the running water. I also like the curch with shining golden domes.
零零捨捨有座金色教堂,好突出喎
妳手上係咪有野食呀?如果唔係點解狗狗會跟住妳既?
勁丫!行左13KM,如果我行的話,第二日雙腳會唔識行:p
波斯尼亞好多野睇呢~~
靚、靚、靚~~~~簡直係仙景…………
,,,新環境好麻煩............. 我收不到妳的回覆.............
今次仲搵不到妳的留言添.............唉.....................
好彩妳識得過來同我一齊食飯........哈哈.............
如果不係,小魚真係孤獨一個.............嗚嗚嗚............
行咁多路都值得呢 , 金帽子教堂金光閃閃真係好美 , 加埋17個美你水磨坊同湖邊 , 物有所值呢~!!
可愛的迷你水磨坊(⊙o⊙)
小小紅頂屋位在叢林和山前流水間,好美的風景!
狗狗好嚇人,janejane 別怕!
很美太吸引了!
風景好靚,看見那些水,我想起了九寨溝
為什麼你不喜歡那隻狗呢?我覺得牠老是跟著你....很可愛啊!
絕對是人間仙景!
Really admire your courage, your stamina, your ability to plan where you're going in a land where not everyone speaks English. A heartfelt thanks for bringing us these wonderful photos of the quaint and beautiful landscape.
很美麗的湖水啊。
janejane,金帽子教堂好特別啊,是不是東正教教堂?
行下, 影下, Hea 下, 很舒服.
狗狗做乜要跟住你 ?! 惡唔惡架 ?!















沒有留言:

張貼留言