2013年12月3日 星期二

克羅地亞 2013 - Sisak


‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧   Sisak   ‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧



Sisak位于Zagreb南面57km,是Sava 和kupa兩河的交匯處,

曾是羅馬帝國時期重要的交通口,

1593年的戰敗成為克羅地亞王國的關鍵戰役。

河邊的三角形堡壘仍然保存,現為博物館供遊人參觀。

由Zagreb坐巴士(車費34kn去Sisak約1個鐘頭,
下車後沿Kupa河邊行,

了十多分鐘就見到古橋
(1852年木橋,1934年改為磚橋


十多分鐘就見到鐵(火車行



繼續前行,三角堡壘在目前;

triple-towered Fortress of Sisak

入場費10kn,




牆上有關於興建堡壘的圖片



曾經駐守堡壘的軍隊日常用品的展覽室

堡壘附近的一所舊房屋,正待修葺;

百多年歷史的木屋

在旁邊的大草地才見到三個高塔

走回去鐵橋上,才可以拍到這張倒影相片



沿河邊走回去巴士總站,
因為沒有巴士來這個三角堡壘呢!

.....................................................................

  Wien ohtria2013年12月3日 上午4:44   好介紹. 要mark低先.
Jackie Lee2013年12月3日 上午6:51  唔見好多人咁嘅....倒影相靚靚呀 :)
Pinky Sun2013年12月3日 上午7:38   要行幾耐先到巴士站呀?
               janejane2013年12月3日 下午6:40  大約30 至40分鐘啦!行2km路,沿河邊行好舒服。                        小愚2013年12月3日 上午7:42  很古樸,似回到中古時代。
Wing Ngai2013年12月3日 上午  我的blog 仍收不到留意,,不過今次好d....可以回覆到...你收到嗎?
 lonelyray12013年12月3日 上午11:11   A calm city with magnificent fortress.

         janejane2013年12月3日 下午7:01     克羅地亞 係首站,落機後住返舊年個間民宿 ,  先去玩左波斯尼亞 , 跟住去斯洛文尼亞 會經過  克羅地亞,  咁順便玩 Zagreb  附近可以 day trip 兩個小鎮囉!
Olivian Lo2013年12月3日 下午10:41   係咪唔算旅遊區呀?冇人既?
                SK Poon   2013年12月4日 下午9:37     鐵橋上拍那張倒影照片好美。                                                 
  El Zorro2013年12月7日 下午2:05   Beautiful capture of a quiet corner of Sisak. Thanks .
Li Silver2013年12月7日 下午2:58  張倒影好正呀~
森里 Do the Best2013年12月7日 下午6:17  鐵橋(火車行) <<< 行上D 影一定好正 ^^
 hero_tang2013年12月7日 下午9:07  三角堡壘倒影美如畫...
文心2013年12月8日 上午9:14  許多熱門勝地遊人甚多,而且多是人工化,也失卻歷史風味,
圓咕碌2013年12月8日 下午4:22  在橋上影嘅三角堡壘好似一幅畫 , 好美呢~!!
劉小蟲 Bugs Travelography2013年12月12日 上午  想問吓你係點樣知道哩個地方㗎?
Li Silver2013年12月17日 下午9:33  三角堡壘係走廊透光入黎果張好鬼靚~

....................................................................................











































7 則留言:

  1. 回覆
    1. 我睇Google map 嘅!編行程時揾Zagreb附近可以day trip的地方,發現Sisak有個三角堡壘,就納入行程啦!睇Google map可以先了解地形和位置方向,而且還有相片,不過就冇交通資訊。

      刪除
  2. 你去時是邊個month ?
    你係每日先決定next day去邊, 再book hotel?
    是搭車還是揸車呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 9月中至10月中。
      我有個 list去邊度嘅,都要睇當時天氣嘅,落大雨我就走,所以冇留低Split即走去Knin。2012年個次冇book hotel,去到住民宿,克羅地亞的車站(總站)有嬸嬸推介自己民宿,大部份都信得過,未聽過有特別問題。2013年我就book頭尾站的hotel,2014年我book了90%的hotel .
      我搭車,因為唔識揸車。
      冇租wifi蛋,因為住hotel或民宿都有wifi,除左好細鎮仔民宿。

      刪除
    2. Thanks for very useful info !!!
      10月中至尾應該low season right ?? 我都想book頭尾站的hotel算, 因為中間d巴士都不知係咪一定上到!
      又會興車站推介自己民宿, 真特別 !

      刪除
    3. low season啦!克羅地亞的嬸嬸好喜歡香港遊客,話我地好乾淨喎!

      刪除