2020年8月30日 星期日

大棠紅葉 + 青衣公園湖畔 + 台灣相思爬滿山


聞名不如見面 , 終於去探訪大棠的紅葉 , 
乘坐週末最早的直通巴士 , 趕在人潮之前 , 
替主角拍多點特寫 , 臨走時在人潮中 。

大欖郊野公園 

 要走3公里

 開始有發現  

有紅又有黃






仰望是欣賞



疏與密各有美態 


楓香亭



 遙望終點叢林 

人潮集中地 



這張相的主角藍天白雲










................................................................

聞說青衣公園有紅葉,於是從港島坐地鐵來到青衣站,
沿B出口就走到青衣公園,湖畔一排落羽松,吸引了大批攝影友,
下午三四點的陽光照射,快快去捕捉啦!




    










小月2014年1月4日 下午8:27...我都係今日2,3點去,無見面添
秋葉阿姨2014年1月4日 下午8:41   除了落羽松,最後還給妳拍到紅葉,真是很美喔!
Radhk HongKong2014年1月4日 下午9:09...果度仲好多人影雀.
花蝴蝶2014年1月4日 下午11:14     很久無來探你!因聖誕去了重慶回來病了,今日是最精神的一日!
Meloching2014年1月4日 下午11:23...近期青衣公園好hit,我早幾日都去走左一轉.
Autumn LI2014年1月5日 上午12:18..  的確很美麗! 你知道麼 。我家離青衣城很近,以前常常開車去青衣城,往日的日子永存在心中啊!
雅特依依2014年1月5日 上午9:26   很美,絕不遜色於美加的, 老伴都有提意去那裡拍拍,但還未成行.
sam shum2014年1月5日 上午10:42    最喜歡第四張,水光映襯金色落羽松。
小愚2014年1月5日 下午2:02    哈哈,我也到青衣公園拍了落羽松,妳也來賞賞吧!
好舒服又靚的景色呢, 以為去左外國呀...人又好似唔多咁, 好過去同人逼住影啦!
Peace Emb2014年1月5日 下午9:29...eeee.... 好靚噃,揾日去行吓先得....謝謝介紹!
Jackie Lee2014年1月6日 上午3:26...janejane 影得好靚呀 !!!
Olivian Lo2014年1月6日 10:15.....除左大棠外,我見到有唔少人去青衣睇紅葉,真係估唔到青衣都幾靚
豆丁2014年1月7日 上午3:06...感覺青衣公園的風景比大棠更吸引~ (可能我比較喜歡不同顏色的葉~~
博樂2014年1月7日 下午10:24..影得好靚呀。...啲落羽松同楓葉可媲美。
森里 Do the Best2014年1月9日 下午11:32...No 1. 望落好外國 FEEL :P....輯相拍得好啊 ^^ 湖景真係令相片生色不少
hero_tang2014年1月12日 上午10:39...嘩!影得好有feel呀!
 .............................................................................................................................................


教堂山(Kirkjufell)
教堂山位於冰島的西部半島Grundarfjörður鎮附近的老火山,高463米,
最近被國外知名旅遊網站票選為全世界七大雄偉之山的其中之一。
完美的圓錐型山峰,陡峭的教堂山前有個峽灣,
地勢高地的落差造就了教堂山旁的雙層瀑布,氣勢磅礡。

France:

Jarnioux, Ramatuelle, Limoux, Pélissanne, Loctudy, La Rochepot,
.............................................................................................


台灣相思爬滿山


*‧.°.﹒ ‧.。.﹒ ‧·●‧.‧*‧·●‧.‧*。
上星期偶然推窗一看,嘩!滿山黃花呀!看清楚,是黃的樹呵
雖然天陰陰,都很美呢!



拿相機拉近來看,仍然看不清楚!
只看到像一串串冰糖胡蘆排在樹上,究竟她是甚麼樣子呢?

 第二天早上,忍不住上山查,嘻!原來似一個個毛毛球,
昨日才得知,她芳台灣相思

SK Poon2014年5月7日下午8:27  啊!原來是台灣相思,大前天在山頂松林廢堡都見到呀!
Wien ohtria2014年5月7日下午8:45    你度背山面海架?? 
Radhk HongKong2014年5月7日  屋企附近都好多, 遠睇似秋天黃葉, 原來是台灣相思.  
Peace Emb2014年5月7日下午10:43.......台灣相思,春末時開滿山、開滿路邊。一場春雨,
散落滿地,像鋪上黃色的地氈,很有詩意........
.Peace Emb2014年5月8日下午1:21.......有,上星期才在南生圍影過,不過冇你影得咁靚囉。
其實我對台灣相思早有認識,印象最深刻的是鋪滿地個樣。
 Jackie Lee2014年5月8日上午7:05.......近睇似一個個毛毛球又生得咁密都幾靚呀~~~              

小愚2014年5月8日上午8:41.........家下面山坡密密麻麻的黃,似秋色!原來這叫台灣相思!
Grace Wan2014年5月8日上午10:11.......台灣相思個名好冧?我對黃色花都特別鍾情。

eva li2014年5月8日...從我家望出去也是這樣,開得漫山遍野的,每年都看著它無聲地花開花落,
從一點點到一大片,本來單調的綠頓時變成層次分明的黃和綠,哈哈…...今年真的好像特別多花,
不管去到哪裡都成片地開,好漂亮.
圓咕碌2014年5月8日下午5:12.....我行山都見過, 真係好靚, 不過唔知道叫咩嘢名, 謝謝話我知呢~!!
 Li Silver2014年5月9日上午1:34..台灣相思,好似以前讀小學有教,不過無研究開樹,只識聖誕樹⋯

HO Rita2014年5月9日下午10:19.....原來這是台灣相思,在路邊時有見到,但從不知它的名稱。
滿山黃花,好靚呀﹗ ^_^
Meloching2014年5月9日下午10:46....今年的台灣相思開得特別茂盛,不知是否去年冬天多寒冷
日子之故?好期待五至六月的鳳凰花!

winnie chiu2014年5月10日上午10:05.......很久沒來探你了,台灣相思開遍全山很美呢?
Ting Tze2014年5月10日上午11:03........相思爬滿山,樂忘返。
    森裡Do the Best2014年6月1日下午11:24......若果全個山都係一定變景點@@   

5 則留言:

  1. 大棠紅葉乜你到依家先去咁遲㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係樣樣野都要爭頭位嘛!
      恭喜發財!

      刪除
  2. 新年快樂, 身體健康! 笑口常開!

    回覆刪除
  3. 祝你身體健康!虎年快樂!

    回覆刪除
  4. 好耐冇見喇! 特來祝你新年快樂, 萬事如意, 年連好運, 身體健康!

    回覆刪除