2020年8月16日 星期日

流浮山 日落 2014 + 2021


去流浮山不為食,為影日落,好多人陪添!
腳架排滿岸邊,有人更乾脆走落去淺灘,眾樂!
太陽伯伯,你好靚仔呀!謝謝你! (  2014  )








船擱淺了


水退至最低處又再回升,明天又可航行啦!

流浮山確是影日落勝地,我最喜歡啲人走落淺灘影,因為他們成為了我的佈景板....哈哈!
秋葉阿姨2014年9月15日 下午5:12     在黃昏中有人、有船的景色更有動感,更吸引!
這裡的夕陽是香港最美的風景之一, 今次睇你啲相, 又有得睇~~
Olivian Lo2014年9月15日 下午10:42     日落好靚呀?妳幾點去到架?
Ting Tze2014年9月16日 上午10:01  ,我而家係到諗...8號風球下,,你的鏡頭一樣甘靚......
圓咕碌2014年9月16日 下午4:51    有無响流浮山食埋海鮮呢?
小愚2014年9月17日 上午7:48   夕陽總是令人依戀。
HO Rita2014年9月18日 下午10:22   日落好靚﹗看見你的靚相好懷念,從前公司在屯門,每年夏天一定帶埋相機返工,放工後就坐車趕往流浮山影日落,現在轉咗工無得影了。 
Meloching2014年9月19日 上午10:22    日落真靚,順道食埋海鮮更加正!
  1. 小猴2014年9月20日 上午1:30     很美麗的夕陽西下照啊!





.........................................................................

2021



























沒有留言:

張貼留言