2015年5月8日 星期五

拼布被 + 添八彩


拼布被是我其中一個興趣,十年來製作了四張,
顧名思義當然由一塊塊小布拼湊而成;
布塊來源:部份來自母親的舊布碎和舊被袋,大部份都須要買的。
旅行時就會去逛手工藝店,買些比較平宜的碎布,
所以一張拼布被是集合各地布塊而製成的,
有時候比較一張現成買的還要多點錢。

第一張是聖誕樹



 綠田園


 隨想


方寸之地 


每張被都未能看到全貌,因為房間細影相影唔哂囉!嘻!



........................................................................................

添八彩
今年一本《秘密花園》的填色畫冊從歐洲席捲到亞洲,
書店都賣斷市了,再補充新書後,第一次去看看書空手而回,
偶然在書櫃角落發現那盒木顏色筆,再上書店就買了兩本填色冊回家。

隨書送贈的填色海報(100cm × 70cm),三個晚上完成。

小鎮風情

青鳥

華麗羽毛

俄羅斯娃娃

喜歡的題材,會陸續增添色彩。


.................................................................................................


新陳代謝

陳舊又不合著的牛仔褲,點樣可以重生呢?
將佢地化整為零,然後再做新合體,哈!

首先出場:褲袋變包包


大脾部份改造成斜揹袋

碎塊合拼成椅墊套 , 兩個褲筒縫合成環保袋

lego


Wien ohtria2016年1月14日 上午6:08   我有好多都唔啱著,但又冇你咁叻將佢哋重生。lonelyray12016年1月14日 上午10:02   Good way of re-using the old jeans. I like the small bags
圓咕碌2016年1月14日 下午8:44  DIY 又靚又美觀 , 仲好環保呢 , 比十個 like janejane 呢~!!
  1. Li Silver2016年1月15日 下午5:08    廢物利用唔好嘥,JJ果然堅!


5 則留言:

  1. 掛晒喺牆就係藝術品。

    回覆刪除
  2. janejane手藝確是精巧 讚!!!!!
    很喜歡綠田園同聖誕樹 ( 排名不分先後^^ )

    回覆刪除
  3. 中國古代有種習俗,小孩子出生满一百日時,父母會到各親朋好友家中拜訪,以收集一些碎布,缝制成一張被給小孩子用,叫「百家被」,寓意小孩子在百家庇蔭下健康快樂的成長。父母愛子女總是無微不至的。

    回覆刪除
  4. 嘩~~好靚好可愛, 可以媲美藝術品!

    回覆刪除
  5. 好靚呀﹗jane你真有心思、創意及耐性,能做出一張咁靚啲拼布被實在唔簡單,你真的好叻呀﹗

    回覆刪除