2015年5月6日 星期三

渠蓋 集 + 圖 理 滿 門 +


去旅行見到得意的渠蓋,會影相儲起佢,等我睇睇收集o左有幾多先!

克羅地亞

捷克








德國

                                         







羅馬尼亞



斯洛文尼亞

會繼續集集集嘅.....

............................................................................................

漫遊德國小鎮古城街道,會發現房子的門窗都各自表現出不同的個性,
在工業革命之前的年代,手工的製品是充滿無限的創意,
機械帶來快捷方便,同時亦斷送創造的滿足感!









Janejane說得很對,機械為我們製造了無數精確、劃一、廉價的工具,但卻沒有個性。

Funny collection of German doors.  

................................................................................................

郵箱

牆畫

門鎖




旅途上很多時候都會留意牆上和柱上的雕塑,
也許每個訴說著不同的故事。











I also like to take pictures for these carvings. They are always beautifully made.
  1. 我就從來都忽略這些雕塑,我相信背後所代表的故事會好複雜,不易了解。
  1. 圓咕碌2016年2月2日 下午3:39  我都鐘意企定定睇呢啲雕塑 , 好有歷史價值呢~!!
  1. Jackie Lee2016年2月3日 上午4:57  好細心呀 影到咁多靚靚/特別嘅雕塑~~~
..............................................................................................................................................





7 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢度好多:
      https://www.flickr.com/photos/28074232@N06/sets/72157612036691185/

      刪除
  2. 哈哈!估唔到JaneJane有如此特別的收藏品。我最近回鄉探親卻發現一個四歲的姪孫居然喜歡收藏包裝紙巾,真有趣。

    回覆刪除
  3. 咦! 我一直都無留意tim! 咁仲有乜野你係特別有影架?

    回覆刪除
  4. Good collection of manhole covers. I am not aware of these beautiful covers in Europe. I am only aware of those in Japan which are usually coloured

    回覆刪除
  5. 收集渠蓋好特別喎!不過真係好有特色和設計得好靚。

    回覆刪除
  6. 真係好得意~~放慢腳步果然會留意到有報的東西

    回覆刪除