2014年12月31日 星期三

匈牙利 2014 - Debrecen


‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧     Debrecen      ‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧
Debrecen 是匈牙利 第二大城市,位於東部,與羅馬尼亞接壤的交通樞紐城市,
始建於13世紀,也是歷史文化古城。第二次世界大戰時,大部份建築物受破損,
重修後曾經短暫成為匈牙利的首都。

離開羅馬尼亞前往斯洛伐克,途經匈牙利國土,選擇Debrecen為中轉站,
除了因為美麗的建築物外,另一個原因是當地民宿接近市中心又經濟,
而且交通比較方便。

坐了三個小時火車,到達Debrecen,先去民宿放下行李;
民宿每晚 € 24.

民宿附近的住宅

走去大街,沿路上的建築物,

第二天,忘記把錶撥慢一小時,吃完早餐出來,天剛剛才亮,呵呵!

Small Reformed Church

 Big Reformed Church

St. Anna’s Cathedral

Debreceni Művelődési Központ 

廣場上的噴水池



 Police Headquarters  窗邊的圖案

警局的大門

公眾洗手間

Debrecen Református templom  1888

就在紅教堂前欣賞日落

速遊匈牙利,明早去斯洛伐克。
.................................................................................................................





















Wien ohtria2014年12月31日 上午6:19 呢度我plan咗去好幾年,想o係佢國慶日去,但係年年都就唔到時間.
Jackie Lee2014年12月31日 上午7:19   間警察局個大門口幾靚 幾特別呀~~~
Ting Tze2014年12月31日 上午8:25   日落很美,建築都好靚,相信你的旅途一樣快樂。
Grace Wan2015年1月1日 下午3:06    Happy New year!豐盛的一年!
大海冬日2015年1月1日 下午7:24    東歐的風景, 建築都另一有番風味 !
Li Silver2015年1月1日 下午7:25  民宿唔錯!價錢便宜先係東歐可取之處!  最後張相好正喎!
圓咕碌2015年1月5日 下午1:56    教堂前欣賞咁靚嘅日落 , 真係好難忘呢~!!
ykk2015年1月6日 上午11:57   古建築物古樸清雅, 最好就是人流少, 可細心遊覽.
HO Rita2015年1月25日 下午7:26   黃昏日落及古建築物都很美呢﹗


















2 則留言: