2019年9月25日 星期三

波蘭 2019 .. Zakopane


 Zakopane 是波蘭的一個小鎮,位於塔特拉山脈(Tatra Mountain) 腳下。
該地是高原民族的文化中心,被稱為波蘭的冬季首都以登山和滑雪著名。


離開斯洛伐克的 Poprad ,  乘坐小巴去波蘭 Zakopane 
車子繞著塔特拉山而行沿途風光明媚,
 真想跳下車去躺卧在青緑的草地上。


下車的地方是大公園

穿過公園找到住宿的酒店


首先來到 Sanktuarium Najświętszej Rodziny 天主教教堂

教堂 內部



教堂建於20世紀,建築材料由山石製成 .

市中心有很多木製的房屋


最熱鬧的大街

商店街



紀念品店多得很

逛完街就到公園休息

巧遇彩虹



還有晚霞


第二天早餐, 有美景贈送.

出去找尋木教堂,
Our Lady of Częstochowa and Saint Clemens church 

教堂 內部




登山纜車站,來回票價 23 zł 

到了山頂

對面是 塔特拉山脈

遠看山下緑茵和民房





路旁商店離不開食店和紀念品店

小 木教堂


回到山下的市中心


PTTK Office of Tourist Services

公園的全景圖


酒店 . 每晚 118 zł  ( HK$ 300 )

15 則留言:

  1. 你就好啦,上山咁好天。我最近嗰次去時天氣唔好,冇上山去呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你留多一两日嘛!我呢就住咗3晚呀!

      刪除
  2. 嘩!呢度果然很美,可惜當時沒時間緣慳一面了⋯⋯
    木教堂想起俄羅斯~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我朋友極力推薦,咁我又鍾意呢度風景,點都要走一趟嘅!

      刪除
  3. 來看到也覺心寬開朗呀! 風景很美, 人又不太多, 的確是旅遊好地方!

    回覆刪除
    回覆
    1. 市中心人多㗎!影相唔急就避開多人啦!

      刪除
  4. 謝謝分享!好美的風景。

    回覆刪除
  5. 我plan 咗行程最終無去成, 睇相真係好靚~

    回覆刪除
    回覆
    1. 現場䏲仲靚,想去就會去到,我都想再去。

      刪除
    2. 👍👍👍我以為去一次夠了

      刪除
    3. 原來附近有d小鎮好觀,再去就慢慢玩囉.

      刪除
    4. 之前睇過呢幾個小鎮,資料不多,都唔知點安排好。

      刪除
  6. 木建房屋跟綠油油的環境很配搭。

    回覆刪除