2022年1月12日 星期三

摩天輪 夜遊臣 + 會展 仲夏夜


豎立中環的摩天輪,沿維港的海邊都可以見到,夜幕低垂,
遊人甘如臣子參拜巨輪下,無論有沒有奉獻,都可以繞場歡聚,
藍紫色的燈光下,醉眼看世界。

2015-1-22







 2014-9-19







Meloching2014年9月24日 上午9:15  我上星期都去拍了照,最近這摩天輪真係好hit,在fb常常見到佢。

我好多香港區狗友帶埋狗狗去咗影相 , 但係爸媽仲未有時間同我去影相呢~!!

Li Silver2014年9月23日 上午1:51   就係呢個摩天輪,D籠友日日係個facebook洗版!!!

HO Rita2014年10月1日 下午12:12  這摩天輪真係好紅,我見好多朋友都去影。

Li Silver2014年9月24日 下午7:47       得閒無聊,上過兩次攝影堂,識得D朋友,再加上我張極光相上左老師既精選(佢成個fb得十張精選咋),迷多左好多唔識既籠友add我囉!
果D資訊其實我不大興趣,最有興趣都係去旅行~ 哈哈..
這個魔天輪好似新加坡嗰個。香港可能也要學學新加坡來個風水輪,轉轉運!
  1. ................................................................................................
中環個摩天輪之前要一百蚊,世界頂級貴價,
邊捨得坐呀!衣家減到廿蚊,咪試下囉!(2018 July)


共轉三個圈,大約十分鐘,

轉三個圈都夠啦, 

中環 碼頭



................................................................................

新月與摩天輪 2018 Feb
摩天輪仍保不失,總會有機會遇上,換了紅衣裳,待那天能駕上!
新月迎來,就留個記念啦,某天曾經令人欣然和安祥。


原來有人都覺得你像片剪出來的指甲,嘻嘻!




........................................................................................

白天的摩天輪是比較文静的 , 當夜幕低垂後就活躍起來了 。


東方之珠耀目時刻

 巨輪下 

吸引力張顯 


想起 " 紅衫魚與白飯魚" , 哈...

是你

 困!角度問題 . 

擋不住 

相依輝 

輪流轉 

齊歡唱!

....................................................................................













........................................................................................












..............................................................................

會展 仲夏夜 2016
每年夏天會展就特別熱鬧璀燦 , 整個暑期充實各類展覽活動 ,  
華燈在夜幕下八彩悅目 , 維港又添個攝影點。



  1.   仳鄰金鐘
    稍遠的中環                                       足立灣仔

小月2016年8月16日 下午8:08     都唔知夜幕下咁七彩..
  1. Li Silver2016年8月18日 下午12:57    現今科技真勁,傻瓜真係可以影得靚,控noise算唔錯了~

沒有留言:

張貼留言