2015年2月2日 星期一

斯洛伐克 2014 - Zvolen


‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧      Zvolen       ‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧


Zvolen 是斯洛伐克中部的古城,城中有座建於14世紀的堡壘,
西南面的山上有個廢堡,北面10公里距離的小鎮Hronsek,
有座三百多年歷史的木教堂,被列入世界文化遺產。

http://eng.zvolen.eu/

來到Zvolen是中午的時候,民宿的大門鎖上,於是走去500米的一個火車分站,
查看火車時間表,預備明天去鄰鎮作安排。
再回到民宿時,剛好就遇到屋主回來了。


民宿 . 每晚 € 22

Zvolen Castle  建於1360年,1382年完成。



繞城牆走一圈

背光的一面,右邊大門是城牆入口。


市中心 廣場兩旁保存著歷史建築物

 Kostol Svätej Alžbety Zvolen

Kostol Svätej Trojice Zvolen








第二天早上,坐火車去北面10km的小鎮Hronsek;
火車站對面就是一座正在修葺的小城堡。

Vodny Hrad




走5分鐘就到達木教堂,建於1726年,差不多快300年歷史啦!
( 被列入世界文化遺產 )


南面門口常關閉

北面門口也是常關

住在最接近教堂的房屋的婆婆,擁有教堂的門匙,
開門讓我進內參觀(不准拍照),從東南面的門口入內,
她還播放英語錄音帶解說 ,免門票的,我當然會幫襯買幾張明信片啦!



教堂有兩層的,上下層都可以走一遍。 

東面有個鐘樓

距離不遠處,又有一座古堡;

 Hronsek - chateau of the Géczy family

古堡花園

回程時,在火車站發生一件不愉快的事,一隻小花貓不幸被火車輾斃,
是另一隻小貓徘徊路軌喚起途人注意的,那一日就令我被一層愁雲籠罩住!

................................................................................................




























15 則留言:

  1. Janejane, 我想問一個問題好耐架啦,每次看到你介紹的美景,又寧靜又漂亮,真係非常嚮往,但不是所有女孩子都喜歡Shopping 的嗎?究竟東歐有冇得Shopping 嘅呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都認識一些唔喜歡shopping的女性嘅!而我本來都只會買實用物品,鍾意旅行就要節衣縮食囉!旅行時shopping會買旅遊書和布藝材料。

      刪除
    2. Haha.....非常同意。我去旅行都唔會四處去shopping..反而喜歡多感覺當地氛圍同文化

      刪除
  2. 我癈堡前後相差好遠丫
    木教堂仡立4百年,仲咁實整喎,肯定靚木嚟,好似冇乜遊客嘅
    隻貓咪好慘丫:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵!我寫錯左,應該係300年歷史,呢度比較少遊客嘅。
      個隻貓好靚o架!可惜...!個日心情即刻沉哂!

      刪除
  3. 婆婆真好人呀!
    這裡寧靜的透出歷史的景致。

    回覆刪除
  4. 木教堂,正!
    東歐條街幾時都係咁乾淨整潔,同西歐無得比!

    回覆刪除
  5. 木教堂好特別 好在遇到婆婆開門 可以入去參觀 無miss到 好嘢!!! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我猛影相所以停留得耐d,婆婆出來涼衫打掃,問我想唔想入去睇(佢係英文德文斯洛文混合的),我梗係想啦!

      刪除
  6. 木教堂好古式古香好特別,婆婆好好人,jane你就好好運氣,出路遇貴人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 婆婆本來唔影相,我求佢多一次就俾我影相啦!

      刪除
  7. 木教堂幾特別,估唔到由婆婆開門比人入去參觀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗辦工時間以外,就由婆婆負責開門俾遊客啦!教堂南面有旅遊服務處的。

      刪除
  8. 好鍾意呢個木教堂呀~

    回覆刪除