2014年11月23日 星期日

羅馬尼亞 2014 - Sibiu


‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧      Sibiu       ‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧●‧

Sibiu是羅馬尼亞的歷史名城,已經有八百多年歷史,工商業發達,交通也完備。
古城區有城牆圍繞,現存的僅有東和南面的舊牆和高塔。
2007年被選為歐洲文化之都。


http://romaniatourism.com/sibiu.html

由首都Bucuresti 坐火車去Sibiu,(75Lei)五個半小時車程,本來覺得很漫長,
中途來了個會說英語的女仕,就打破沉靜的天空,她還教我羅馬尼亞語的數字,
此後乘車或買東西就方便好多啦!

到達後即去民宿(每晚€ 22

由民宿走去舊城區只是八分鐘,看!太陽快落山囉!

匆匆來到教堂
Lutheran Cathedral of Saint Mary

Council Tower

在廣場上遇到的羅馬尼亞人都好友善

太陽伯伯已經落山,在廣場旁邊的超市入貨,趕回民宿去。

第二天上早去巴士站,發現巴士班次很疏,於是改去火車站買票,
午後先去古城廣場,然後再去看城牆。


上兩圖是每天往返必經之地

進古城廣場 經過此橋 Liars Bridge

橋上現已成為攝婚紗之地

過橋後就到小廣場 Piata Mica

大廣場Piata Mare 教堂 Biserica Romano Catolică

Holy Trinity Metropolitan Cathedral

教堂內

Sibiu有千眼之城之譽

走到舊城牆,也見到高塔;

Potters Tower 

The Stairs Passage

爬樓梯上 Council Tower 看日落(2Lei)

在塔上俯瞰廣場

回到廣場當然影夜景啦!

影完夜景就穿過 Liars Bridge 回去民宿,有個青年人曾經在廣場問我要錢,
尾隨著我走了一個街口,我馬上快走去前面幾個女孩當中,
回頭他好像消失了,當女孩們轉往另一街角走了,
又發覺那青年再跟在後面,幸好前面幾十米處有對中年夫婦,
即刻走上前要求幫助,那夫婦就守在街口,讓我走過橫街,
在到達民宿前揮手致謝他們,總算是有驚無險喇!

................................................................................................






































5 則留言:

  1. 要爬幾多樓梯先上到 Council Tower 看日落? 响嗰度睇日落一定好浪漫呢~!!
    有年青人跟住咁恐怖? janejane 去旅行真係要提高警覺呢 , 好彩有驚無險咋~!! >.<

    回覆刪除
  2. 其中一張四格相 啲小孩放個膠袋喺頭度比你影相呀 定係佢哋自己玩緊呀
    好在係有驚無險咋 轉頭又見番佢第二次先驚嘛!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋自己玩緊嘅!又唔介意俾我影相喎!
      我驚因為民宿在一條比較靜的橫街,由廣場出來幾條街都有人我唔怕,所以在進入最後的一個街口,我要找人幫助囉!

      刪除
  3. 塔上看日落景,靚絕!
    janejane 人在異地,萬事要小心喔!

    回覆刪除
  4. 跟蹤狂!?我在馬來西亞都遇過,我走去人多的巴士站扮等車才甩身。

    回覆刪除