2019年1月23日 星期三

護照印記 + 轉載舊照片( HK )


護照上的印+青旅證的印





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
糙米家


...............................................................................................
在旅途中

試下用手機寫blog , 嘻…

這張相是羅馬尼亞Sighisosra ,今朝早影的,現在另一個小鎮啦!
....................................................................................................

 Li Silver2014年10月9日 下午3:45     哦! 原來去左東歐! 玩得開心D呀~  用app定係網站版出blog?不過我都係draft好返黎先慢慢出好~
  1. 14年10月9日 下午12:58  依家啲手機真方便 , 好似同你一齊去緊旅行咁 , 爽呀....下一站我哋去邊度玩好呢 ? ^0^
Luca 媽2014年10月9日 下午7:26   要着夠衫,涼得好快呀!
Grace Wan2014年10月11日 下午3:46   用手機寫blog ,可即時同大家分享。
  Wien ohtria2014年10月9日 上午2:56  會唔會去Transsilvanien? 聽講o個區d人係講德文架.
Peace Emb2014年10月9日 上午8:26  唔錯噃....不過咁少相嘅.
Ting Tze2014年10月9日 上午8:38   Peace...人地janejane講左用手機試下呀...所以用一張先....janejane是嗎?  早晨...快D影秋葉比我啦.........
 Radhk HongKong2014年10月9日 上午10:14   即時出blog, 好有效率喎.
秋葉阿姨2014年10月9日 下午4:43   又去歐遊了,作為識途之馬,真好!
小月2014年10月9日 下午7:19   好方便,我上次都係有時間就写定先
hero_tang2014年10月9日 下午10:05   祝Janejane旅途愉快,滿載而歸!
lonelyray12014年10月10日 上午10:35    Blog by phone is OK. Quality not bad.
小愚2014年10月10日 下午8:57   吓,又去東歐,呵呵!
HO Rita2014年10月11日 上午8:58   旅途愉快,玩得開心d,影多d靚相回來分享﹗

..............................................................................................

轉載舊照片
在網上發現香港舊照片,大部份的建築物已經不存在,
揀選一部份放在這兒,出處就是下面這個:

http://www.panoramio.com/group/257730

香港曾經有古堡!般咸道豫苑位置..




中環皇后像廣場

金鐘

怡和大廈,最初名為康樂大廈..

仍然未變的崇真會救恩堂


四、五十年代的銅鑼灣 左方海灣是維園現址,右方馬路是高士威道 資料來源:香港電台



1930年高士威道 圖中左方,今是維多利亞公園;右方,中央圖書館 


1970年代,即將完工的海底隧道



一九六二年.添馬艦工展會


堅道及般咸道交界 圖的前方為合一堂 圖左是警察宿舍,1970年代改建,今已變成公園。



1958.銅鑼灣高士威道迴旋處,左邊可見豪華戲院和豪華樓。


十九世紀末.薄扶林一四四號德格拉斯堡

英國國家檔案館系列 十九世紀末.薄扶林一四四號德格拉斯堡
古堡由蘇格蘭人德格拉斯督建,原是公司總部及寓所。

一八九四年,巴黎外方傳教會購入建築物,加建印刷工場,刊印東南亞首本聖經。

日佔時期,曾是香港仔工人宿舍及日本憲兵總部,並日軍虐殺中國人的地方。

五十年代,香港大學購入古堡,更名「大學堂」。



一九三六年 中環全景 照片






沒有留言:

張貼留言