2014年10月11日 星期六

這個秋天… + 人在旅途中… + 2014 旅行全景圖


秋風吹,樹上葉子各顯姿態,
用色彩詠唱生命存在意義。


送给喜歡秋色的朋友!




  1. 圓咕碌2014年10月17日 上午11:50...紅葉好正 , 期待你呢個旅程更多靚相睇~!! ^0^
Grace Wan2014年10月11日 下午3:45  其實我幾喜歡這些黃色的秋葉!浪漫又正!
Ting Tze2014年10月11日 下午6:27  秋天就是充滿詩意。
p Wong2014年10月11日 下午11:13  因為jane jane 已身處羅馬尼亞了!^^
Jackie Lee2014年10月12日 上午8:13  羅馬尼亞好玩嗎? 記得影多啲靚相比我哋睇呀. 玩得開心啲.
  1. Little Sweet Pie2014年11月2日 下午6:57,,,,終於feel到秋意~~ 睇埋相就更正!
  2. Li Silver2014年10月22日 下午10:53   秋色都係我最愛,秋天也是我最愛既季節~ 
  3. 小月2014年10月12日   下次再去歐州,希望可以睇黃葉!出年朋友又要6月中既時間,又睇唔到黃葉!
    1.  Radhk HongKong2014年10月19日 下午5:32  香港都開始秋涼了.
    2.   ...................................................................................................................
  1. 人在旅途中…

    現正在德國,今早離開MiItenberg,美麗的小鎮。



    火車又將人帶到另一個城鎮去了…
  2. Wien ohtria2015年5月29日 上午3:19   靚過google search 嗰啲相喎.
    1. Jackie Lee2015年5月29日 上午5:02   風景靚靚呀!!! 玩開心啲 :)
    1. 圓咕碌2015年5月29日 下午3:22   記得買手信比我呢~!!
    1. HO Rita2015年6月6日 上午9:38   旅途愉快﹗影多啲靚相回來分享。
      Li Silver2015年6月7日 下午1:58   喂喂! 原來去左歐遊噃~ 等你返來呀!
    ...........................................................................................................................
    在藍藍的天空中,原來有好多大大小小的綿羊呢!



    數綿羊不一定在床上的,在藍天下數數,都好有趣喎!哈…

    Meloching2015年6月5日 上午8:27   好靚的藍天白雲
    1. 圓咕碌2015年6月5日 下午11:42    呢啲綿羊又白又靚,可惜無得騎呢,卡卡。
      HO Rita2015年6月6日 上午9:41   嘩…好多綿羊呀﹗旅行最開心見到藍天白雲。
    2. ..............................................................................................................................
    旅程已經完畢了,昨日回到香港的家,好累呵!今日睡到日上三杆啦!哈哈...

    預先報告德國三河之旅:萊茵河,美茵河,和易北河。





德捷接壤地帶的岩石,形態獨特美麗,吸引很多遊人登山觀賞,我們當然不會錯過啦!
Wien ohtria2015年6月19日 下午10:59      好快到我出發。
小月2015年6月28日 下午12:02    第2張相好靚! 我都返來了. 食西餐食到怕怕. 一直以為歐州只有萊茵河, 今次去先知法國既係塞納河, 原來仲有咁多河.
  1. 圓咕碌2015年6月24日 下午2:55 美茵河環境真係好靚呀 , 好似一幅畫咁 ..
    1. Pinky Sun2015年6月20日 上午7:58      期待你嘅報導!
      1. Li Silver2015年6月15日 下午5:55     好似好危險果舊石有無行過去呀?
      1. 圓咕碌2015年6月24日 下午3:30    岩石真係好美又有特式呢 , 我都想去呢度行山呢~! 
      2. ..............................................................................................................
      2014 旅行全景圖





















































沒有留言:

張貼留言