2014年8月18日 星期一

司徒拔道上攝 傲璇 + 五星級私人住宅 “THR350”


 傲璇 OPUS HONG KONG 的設師是 Frank Gehry

“I designed the building for Hong Kong, to respond to the unique conditions of the city.
 You wouldn’t build this anywhere else.” Frank Gehry

傲璇翠綠的山岥上,以玻璃包圍的外部支柱,螺旋形式伸向天際,
活像隨風輕輕擺動的蘆葦。


網上看到一張相,說是香港建築物,於是在google map尋
位置在司徒拔道,附近有巴士站,決定先睹為快,嘻!


沿司徒拔道走,首先仰視 傲璇背光的一面,
螺旋形比較明顯;

  
燦眼的陽光

傲璇正面,可惜樹長得高!

向東的一面,太陽伯伯照得特別亮麗!

 Frank Gehry另一個著名建築Dancing House布拉格
上圖片






Wien ohtria2014年8月18日 上午5:55     我即時聯想到Dancing House.
Olivian Lo2014年8月18日 上午7:12     住係入面就正啦.   
Peace Emb2014年8月18日 下午10:57    又的確幾有特色噃....JJ買咗幾多個單位呀?
  1.   Tiffany Lei2014年8月18日 下午11:13     同布拉格哥個好似首尾呼應咁呀~
  2. Radhk HongKong2014年8月19日 下午1:59      以為你帶我地去睇樓.
  3. Meloching2014年8月20日 上午9:35    好特別的建築,如果可以入內參觀就好了!
    1. 圓咕碌2014年8月19日 下午9:37     真係超級有特式 , 比我住一晚就好喇~!!
    2. Li Silver2014年8月22日 下午2:05   又真係幾得意噃~
    3. 小愚2014年8月23日 上午9:43    藍天白雲下傲璇 … 超然!
    4.   Little Sweet Pie2014年8月24日 下午6:06   oh~~我真係唔知有呢楝野, 但又幾特別喎
    5.  SK Poon2014年9月7日 上午10:37   建築物有超現實風格,有機會我都去瞧..
    6. .........................................................................................................
    7. THR350”
      這幢被評為2013亞太物業大獎“香港五星級私人住宅”的建築“THR350”,
      坐落於港島區太平山山腳一處建築密度較低的地方,獨立屋樓高八層,
      總面積達1832平方米(約2萬平方尺)。地面層為停車場,一樓是會所設施和戶外泳池,
      餘下6層為房間和客廳。由於業主是一位現代藝術收藏家,
      對以大型鑄銅和大理石雕塑聞名的英國雕塑家Henry Moore的作品十分鍾情,
      因此Aedas建築事務所決定將自由的藝術形式與住所設計相糅合,
      為建築碰撞出獨特的外觀效果。(網上資料)

      從網上睇到這個建築物,即刻在google map搜尋啦!
      有巴士到嘅地方唔難去呢!但係去左兩次(兩個月內),仍然裝修緊囉!
      等我去完旅行返來,終於三顧草蘆見到真面目啦!嘻嘻!



      如三個冰粒層層堆疊一起的雕塑形態樓梯是整體的最大亮點,
      全棟住宅的外立面均嚴格按照1.5米的分隔線進行勾勒,
      唯獨樓梯採用了不規則設計呈現,與周圍環境形成了鮮明的對比,
      成功凸顯出“THR350”的獨特藝術格調。(網上資料)


      後面





      個幾粒冰冰真係好得意,不枉來幾次見多幾面。





      網上照


      Peace Emb2014年12月3日 下午11:12   三顧草蘆,主人家可有邀請你進內飲番兩杯?
      小月2014年12月4日 上午12:07   半山好似都有一幢好貴既, 好似話英國consulate 都有一個單位.
      lonelyray12014年12月4日 上午10:42   Irregular shape. Quite special.
      Luca 媽2014年12月4日 下午9:03  好有型呀!比一般香港的高樓大廈來得有性格!
      SK Poon2014年12月5日 下午6:29   雕塑形態樓梯 有點似觀塘海濱公園內的塔樓地標。
      Jackie Lee2014年12月6日 上午3:18     個設計又真係幾特別呀 不枉你要嚟幾次先見到~~~
      Meloching2014年12月11日 上午9:13     外型幾靚,有得入去參觀下就好囉!

沒有留言:

張貼留言