2014年6月16日 星期一

尖沙咀鐘樓 熊貓快閃 + 「香港製造」紙糊熊貓展覽


近來城中熊貓大熱,上週末就在尖沙咀鐘樓旁,
據義工們說就有1200隻紙熊貓,在中午烈日下擺放供遊人影相,
於是走到現場參觀,究竟熊貓多呢或人多呢?




 首先環繞一圈,有空位就躡入去,未有位就要等啦!
都是等幾分鐘啫!都會有人影完讓出位置嘅!



噢!真係好多人呀!

想睇熊貓就先睇呢個1600熊貓的fb


臨走時見到碼頭報紙檔賣熊貓汽球,哈哈!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


熊貓 在雨中

上週六早上,皇后像廣場又來個熊貓快閃
守時的熊貓們列陣以待卻敵不過大雨作弄,
義工們趕忙携幼躲入避雨亭,亭外就開始積聚群眾,
雨水驅不走人群,義工們就撐起抱著熊貓站在雨中,
愛熊貓者如願拍照

戴帽的樣子

避雨亭內好擠迫呵!

這時非常大雨,熊貓也濕了!

高危動作頻頻出現

雨稍停,熊貓出來酬賓,不久又再下雨;




這次是熊貓快閃與群眾最近距離的一次,好多人都可以跟熊貓拍貼頭照,
希望大家都知道這個巡回展宣揚人與自然共存的訊息
才是真正的愛惜熊貓。

.................................................................
維園熊貓




Wien ohtria    2014年6月24日 上午4:20    好似係紙嚟架喎. 唔怕濕咗咩?
  1. Meloching2014年6月24日 上午10:16     熊貓近距離接觸,真難得啊!
  1. SK Poon2014年6月24日  我比你早45分鐘到現場 ;-)   不過戴頭笠的熊熊貓好可愛呀!
  1. D雨會淋到它們嗎?上2個月我去海洋公園見到佢地係到打呼嚕,好得意..
  1. Jackie Lee2014年6月25日 上午6:32    哎呀 啲熊貓戴哂尖帽仔好得意呀!!!
    真係辛苦哂啲義工呀 為咗要保護啲熊貓 要將佢地搬來搬去~~~
  1. hero_tang2014年6月25日 下午5:28   全城熱爆,可愛到不得了!
  1. 圓咕碌2014年6月26日 下午4:37 嘩嘩嘩...可以抱住熊貓影相咁正 ,  有無抱住影呢?
  1. 2014年6月28日 上午2:40      鍾意有帽個隻 ! 我估你之後會再去 PMQ 的吧 !?
  2. 014年6月17日 下午10:10   我本來好想去, 但又係就唔到佢時間, 怕要佢回歸總壇先見到.   你有冇試過報個工作坊, 自己整隻 ?    我個晚按左半小時, 無功而還.
  1. Tiffany Lei2014年6月16日 下午7:44   人又多熊貓又多呀~~~唔知人多定熊貓多呢~~~
    哥檔野好有生意頭腦!!實有唔少小朋友要買!!!
  2. 2014年6月19日 下午5:53     真係辛苦哂義工們喇~~咁多隻咁搬!
  1. Jackie Lee2014年6月20日 上午3:45   嘩! 1200隻熊貓咁多 場面好壯觀呀 !!!
    原來係紙做的 我開頭仲以為係其他物料做的呢 :)
..........................................................................................

「香港製造」紙糊熊貓展覽:
"Made-in-Hong Kong" Panda Mache Panda Exhibition:
地點: 1. 交易廣場中央大廳 The Rotunda at Exchange Square
2. 置地廣場西橋 West Bridge of LANDMARK
3. 怡和大廈大堂 Jardine House Lobby
日期: 18.7.2014 - 3.8.2014 
時間: 10:00am﹣7:00pm


1600 隻獨一無二、百份百由香港市民親手製造的紙糊熊貓
會承接「1600熊貓遊香港· 創意 x 保育展」,
中環公開展出,持續將創意與可持續發展理念進一步延伸到社區!

路過怡和大廈,看見有好多紙熊貓,呵!香港製造喎!
已經是晚上九點幾啦!大廈管理員阿姐默許入內影相,
還告訴我另有兩個展場在置地和交易廣場
嘻嘻!又連走幾場去影相囉!

交易廣場中央大廳,最多熊貓,好壯觀!



怡和大廈大堂,南面和北面,熊貓做得比較有趣!



置地廣場的天橋,距離最近,多數是兒童作品。



熊貓繼續大家啦!


Olivian Lo2014年7月20日 下午3:02   妳去咗咁多地方睇過呀?
我只係上星期路過PMQ,叫做影多幾張到始一遊的熊貓相.
p Wong2014年7月20日 下午10:33 真的很多人去影紙熊貓! 希望更多人知道它背後的意義!
2014年7月20日 下午10:45  原來仲有下續 ! 等我又去睇下先 ~
Li Silver2014年7月20日 下午11:02 呢期熊貓熱,但我都未睇過tim!  made in HK? 我都唔知tim!
世界巡迴展個批熊貓係法國著名藝術家 PauloGrangeon所製造,今次呢1600隻係香港人參加工作坊所造的作品,唔同架!目的都係想更多人知道保育。
Tiffany Lei2014年7月21日 下午7:23  咁你有無登記到要收養大熊貓呀~
HO Rita2014年7月26日 下午3:09  為保育,很有意義,當然要支持!!!
Little Sweet Pie2014年7月27日 下午3:20  我本來都想睇但好多人呀, 所以唯有係你到睇相啦!
我上個禮拜都經過怡和大廈 , 見到好多熊貓 , 可惜趕時間無入去參觀呢~!!

沒有留言:

張貼留言