2014年6月7日 星期六

在 斯洛伐克 逛公園


走在天橋上,看見路旁楓樹的黃葉滿一
呵!我想去追楓!於是逛公園就成為下一個節目。


你不是楓,也很美!

小鎮的公園在斜坡上

大城市的公園就有個噴水池

雕塑也不缺
他們踏得好快,來個家庭照啦!

影子比實物更可觀

                  等呀等他們拖手,但是......

                          

家庭樂融融

公園係唔悶嘅!風景加溫情,睇到又感受到。
..............................................................


.......................................................................................












.............................................................

Peace Emb2014年6月11日 上午8:27    這個公園很有氣氛,在這裡閒蕩很愜意呢!

Pinky Sun2014年6月11日 上午7:44   仲未到拖手仔階段

Wien ohtria2014年6月11日 上午3:36  等呀等他們拖手>> 一男一女唔一定係情侶喎!!!

圓咕碌2014年6月11日 下午4:40  影子比實物更美....嗰張相好靚 , 超鐘意呢~!!

Olivian Lo2014年6月11日 下午6:34   黃葉好靚,呢個公園係咪係市中心㗎?

小愚2014年6月12日 上午11:02  這個輯東歐旅誌非常悠長 … 喜歡最尾那幅!

hero_tang2014年6月13日 下午2:50    最喜歡last張,幸福的寫照!

Tiffany Lei2014年6月13日 我都好鐘意去外地旅行行下公園的~望下當地人既生活~~

p Wong2014年6月13日 下午10:04   秋冬踏單車,真的涼風送爽!^^


小猴2014年6月14日 上午12:50    很喜歡那“影子比實物更可觀”那張呀!

     Paul Lee2014年6月15日 下午8:01   每張相都影得好靚....

  Meloching2014年6月16日 上午11:05   看到這漂亮風景,人也感到舒服!

xxl Chiang Mai2014年6月13日 下午11:17     我過嚟打招呼呀.

沒有留言:

張貼留言