2013年3月2日 星期六

鬱金香 .. 美.美.美.


 *❤*•*¨`*•♪❤♪¸.•*¨•*¨`*  鬱金香  *❤*•*¨`*•♪❤♪¸.•*¨•*¨`*








...........................................................................

2015花展,自然又先走去鬱金香花田,嘻!生得高就做模特啦!






喂你有左右護劍喎!

對,站起來會看得遠點!

還有其他花花等著我呢!拜拜!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



  1. Radhk HongKong      2015年3月26日 上午7:27       尋日影的嗎?                                                               2015年3月26日 下午10:52  唔怪得我早兩日去, 見d鬱金香都未開.
  1. Olivian Lo2015年3月26日 上午8:04   我好鐘意鬱金香㗎,以前過年一定會買,不過依家養咗貓唔擺得係屋企,   妳影得好靚丫,仲有其他花呢?
  1. 鬱金香,大愛呀~2015年3月26日 下午10:19    因為我honey,他喜歡,之後我就愛上了~
  1. SK Poon2015年3月26日 下午8:18    內子也非常喜歡鬱金香。 :)
  1. Jackie Lee2015年3月29日 上午11:13    現場睇鬱金香花田仲有啲咩顏色㗎?
  1. 圓咕碌2015年3月30日 下午3:16  鬱金香點睇都係咁靚嘅 , 係我媽媽嘅頭號花 , 睇完心情都靚啲呢~!!
  1. Gravel Yau2015年4月4日 下午8:54       You really show the true colours of these purple tulips here. They look even more beautiful with the angles you used.
  1. HO Rita2015年4月6日 上午10:28   好美的鬱金香﹗












.............................................................................

2021


















1 則留言:

  1. 歡迎你回來~想你~
    唔知會唔會出加拿大遊記呢~想睇~(因為我未去過加拿大~)

    回覆刪除